DI Vendsyssel

Tre nye medlemmer i DI Vendsyssels bestyrelse

Adm. direktør Jakob Møller Knudsen, CUBIC-Modulsystem A/S i Brønderslev, adm. direktør Mads Larsson, Werner Larsson Fiskeindustri A/S i Skagen, og adm. direktør Christina Ørskov, Orskov Yard A/S i Frederikshavn er nye medlemmer af bestyrelsen i DI Vendsyssel.

Med tre nye medlemmer i bestyrelsen skulle der også siges farvel til tre medlemmer. Det er bestyrelsesformand Torben Fristrup, CUBIC-Modulsystem A/S, direktør Leo S. Mikkelsen, Saga Shipping A/S og adm. direktør Jesper Kold Sørensen, Amanda Seafoods A/S. De tre har tilsammen 25 års erfaring i bestyrelsen.

Adm. direktør Richard Fynbo fra Fynbo Foods A/S i Vrå fortsætter som formand for bestyrelsen. Næstformænd er adm. direktør Peter Hvilshøj fra Nordjyske Jernbaner A/S og direktør Gitte Clausen Bruun fra Jarnes A/S.

Generalforsamlingen fandt sted på EUC Nord i Hjørring.

Den nye bestyrelse for DI Vendsyssel:

• Adm. direktør Richard Fynbo, Fynbo Foods A/S (formand)
  • Adm. direktør Christian Esbensen, Lilleheden
  • Adm. direktør Peter Hvilshøj, Nordjyske Jernbaner A/S (næstformand)
  • Direktør Gitte Clausen Bruun, Jarnes A/S (næstformand)
  • Adm. direktør Jacob Møller Knudsen, CUBIC-Modulsystem A/S
  • Direktør Christian Mosevang, Hosta Industries A/S
  • Adm. direktør Brian Stenbro, B6 Gruppen A/S
  • Adm. direktør Mads Larsson, Werner Larsson Fiskeeksport A/S
  • Adm. direktør Christina Ørskov, Orskov Yard A/S

Følg Dansk Industri på:

Yderligere oplysninger fås hos konsulent Dennis Jensen, DI, tlf. 2065 5202