Tøjbranchen skruede ned for priserne i januar

Detailhandlen er lukket, men der er stadig fuld fart over januarudsalget på nettet. Butikkerne konkurrerer alle sammen om at have de bedste priser. Og særligt mange tøjbutikker har skruet ned for priserne!

Næsten alle brancher i detailhandlen kører med vilde tilbud i januar. Derfor er der masser af gode handler at lave, hvis du skal have byttet julegaverne, eller mangler noget derhjemme. Og særligt i tøjbutikkerne bliver der skruet helt ned for priserne.

Tøjbranchen er en af de største brancher i detailhandlen. Og selvom mange af de fysiske butikker er lukket netop nu, er udsalget gået i gang på nettet. Hos webbutikken FashionFifteen.dk har de set frem til at starte 2021 med et brag i form af gode priser.

”2020 har været et hårdt år for os allesammen. Derfor er vi opsatte på at give vores kunder den bedste oplevelse i 2021. Og det starter med at give dem de allerbedste priser under januarudsalget – også online,” fortæller virksomheden.

Flere kendte mærker på tilbud

FashionFifteen.dk er en stor aktør på det danske marked. De fokuserer på dansk modetøj og har derfor også alle de store mærker som f.eks. Mos Mosh, Gestuz, KarenbySimonsen og flere endnu i deres brede sortiment. Og du kan bl.a. se gode tilbud på Mos Mosh hos FashionFifteen.dk i hele januar.

”Vi har fokus på høj kvalitet til en fair pris, når vi vælger, hvilke mærker vi forhandler. Og selvom vi forsøger at have de bedste tilbud hele året, skruer vi ekstra ned for priserne i januar,” fortæller FashionFifteen.dk.

Og det kan ses i deres udvalg af tilbudsvarer. Her kan du nemlig ofte spare 50-60 % på flere af de allermest kendte danske tøjmærker.

Et stort marked med mange konkurrenter

FashionFifteen har flere konkurrenter, når det gælder om at have de bedste priser. For de danske mærker er populære og forhandles flere forskellige steder. Og det er de opmærksomme på.

”Tøjbranchen er en hård branche – særligt på nettet. Og der er flere internationale aktører, som også forhandler danske mærker. Vi har dog den fordel, at vi er en totalt dansk virksomhed. Derfor kan vi tilbyde både fri fragt og gratis ombytning til danskerne,” fortæller de hos FashionFifteen.dk.

De tilføjer desuden, at det kan give en ekstra tryghed at handle i Danmark – også selvom det foregår på en webshop. Specielt Brexit har nemlig givet usikkerhed ift. at handle i udlandet.

Perfekt til bytning af julegaver

Januarudsalget har været en fast tradition i detailhandlen i Danmark i rigtig mange år. Det er samtidig en oplagt mulighed for at få byttet julegaverne. Derudover forsøger mange danskere at starte på på en frisk, når det nye år begynder. Og det kan de også genkende hos FashionFifteen.dk.

”Mange udnytter de gode januar-priser, når de skal have byttet julegaverne. Hvis de fik en trøje i en forkert størrelse, kan de ofte købe to for samme pris i januar. Derudover laver mange nytårsforsæt om f.eks. at handle mere i Danmark eller forsøge en ny stil. Og det kan vi mærke på vores salg,” fortæller virksomheden.

Er du også en af dem, som skal have byttet julegaverne? Eller vil du prøve noget nyt i 2021? Så kan du tilslutte dig de mange danskere, som udnytter tilbudspriserne og gør gode handler i årets første måned!

Fashion Fifteen
Email: shop@fashionfifteen.dk
Tlf: 41407500

Information om CPH Hygge

CPH Hygge
Marielundvej 46B
2730 Herlev

Fashion Fifteen er en webshop, der sælger tøj til teenagers og unge kvinder. De har blandt andet et stort udvalg af de populære brands Mos Mosh og Gestuz.

Følg pressemeddelelser fra CPH Hygge

Flere pressemeddelelser fra CPH Hygge

Pas på miljøet med en miljøvenlig autoophugger til din skrotbil25.5.2021 17:13:30 CEST | Pressemeddelelse

Er din bil blevet totalskadet, eller har du en gammel bil, som du skal af med? Hos en autoophugger på Sjælland kan du få skrottet din bil – og det gøres med respekt for miljøet. Tag ud og få vurderet din bil, og få en god pris for den. Det kan også være, at du har brug for reservedele til din bil, men ønsker at spare penge og samtidigt være god mod miljøet. Det kan du gøre ved at købe genbrugte reservedele.