Black Friday på nettet bliver større end nogensinde

Corona-pandemien har haft stor indvirkning på mange dele af vores hverdag. Der er restriktioner på vores færden, vi arbejder hjemme, og vi bruger mundbind. Men COVID-19 har ikke bare påvirket hverdagen. Sygdommen har også påvirket virksomhederne. Derfor ser Black Friday på nettet ud til at blive vildere og billigere end nogensinde!

Sort fredag er årets store shoppedag. Næsten alle butikker kører med Black Friday deals, billige priser og et kæmpe sortiment. Det er et oplagt tidspunkt at ordne julegaverne, eller købe det, du længe har ønsket dig.

Men handelsdagen plejer også at betyde fyldte butikker, lange kører og proppede parkeringspladser. Og det har corona-pandemien sat en stopper for. Derfor satser flere virksomheder i år på webhandlen, og det kan gå hen og gøre Black Friday på nettet større end nogensinde.

Mange butikker har haft et hårdt år pga. corona. Derfor er sort fredag et oplagt tidspunkt at få gang i salget. Og det tror vi, at mange firmaer vil udnytte. Så tilbuddene og udvalget bliver sandsynligvis større end nogensinde,” mener Nicky Søgaard fra Fridayblack.dk, der hjælper danskerne med at navigere rundt i de mange online Black Friday tilbud.

Webbutikkerne i fokus

Grundet risikoen for coronasmitte bliver det ikke de proppede parkeringspladser og lange køer, der fylder på Black Friday 2020. Til gengæld vil der være skruet helt op for tilbuddene i onlinebutikker. Og det er der flere fordele ved.

Mange fravælger nemlig at tage del i de gode priser på årets største handelsdag. Det kan nemlig være stressende at handle i butikkerne på samme tid som alle andre danskere. Men ved at sort fredag nu højst sandsynligt bliver online, åbner det op for nye muligheder.

Vi tror, at det kommer til at booste salget, at flere webbutikker kører masser af gode tilbud. Det er nemlig mere overskueligt for de fleste at handle hjemme fra sofaen i ro og mag – og i sikker corona-afstand. Derfor er vi også særligt opmærksomme på at lave oversigter over butikkerne med de bedste onlinetilbud,” forklarer Nicky Søgaard fra Fridayblack.dk.

Siden 2018 har de guidet danskerne til de bedste priser på handelsdagen. Og i år forventer de at få mere travlt end nogensinde, fordi mange tilbud komme bliver udbudt online frem for fysisk.

Optakt til julesalget

Black Friday er ikke kun en fantastisk handelsdag med gode tilbud. Det er også en tyvstart på julesalget for mange virksomheder. Og i år hvor mange har knas på bundlinjen pga. corona, bliver det mere vigtigt end nogensinde at booste salget,” uddyber Nicky Søgaard hos Fridayblack.dk.

Derfor kan du også forvente et større sortiment og flere forskellige tilbud end tidligere år. Og det er en god idé allerede nu at forberede indkøbssedlen. For selvom handlen nok kommer til at foregå online, kan der stadig hurtigt blive udsolgt af de mest populære varer.

Så snart butikkerne offentliggør deres tilbud, lægger vi det op på vores side. Vi vil nemlig gerne give forbrugerne den bedste mulighed for at gøre gode handler,” slutter Nicky Søgaard fra hjemmesiden Fridayblack.dk.

Så hvis du har en lang liste over ting, du mangler, bør du begynde på indkøbslisten allerede nu. For Black Friday ser ud til at blive vildere og billigere end nogensinde før.

Information om CPH Hygge

CPH Hygge
Marielundvej 46B
2730 Herlev

Mail: info@fridayblack.dk

Følg pressemeddelelser fra CPH Hygge

Flere pressemeddelelser fra CPH Hygge

Pas på miljøet med en miljøvenlig autoophugger til din skrotbil25.5.2021 17:13:30 CEST | Pressemeddelelse

Er din bil blevet totalskadet, eller har du en gammel bil, som du skal af med? Hos en autoophugger på Sjælland kan du få skrottet din bil – og det gøres med respekt for miljøet. Tag ud og få vurderet din bil, og få en god pris for den. Det kan også være, at du har brug for reservedele til din bil, men ønsker at spare penge og samtidigt være god mod miljøet. Det kan du gøre ved at købe genbrugte reservedele.