TIDOBLING AF OMSÆTNINGEN PÅ UNDER TRE ÅR: NU ÅBNER HALO SIN FØRSTE FYSISKE BUTIK

Det danske mode- og outdoor-brand HALO har for alvor fået luft under vingerne, siden hummel overtog brandet i 2020. Med en tidobling af omsætningen på under tre år er HALO nu klar til at slå dørene op til deres første fysiske butik i hjertet af København.

I januar 2020 opkøbte hummel det veletablerede mode- og outdoor-inspirerede brand HALO. Sidenhen har brandet oplevet en massiv vækst på det danske marked, hvor man på under tre år har formået at tidoble omsætningen.

Ambitionerne stopper dog ikke her for det populære brand, og for at ride videre på den positive bølge åbner HALO nu deres første fysiske butik i Danmark.

”De sidste tre år har været en vanvittig rejse i forhold til HALO, og der er ingen tvivl om, at brandet allerede har overgået alle vores forventninger. Det har været overvældende at mærke den store interesse og efterspørgsel for brandet, og derfor er vi også stolte over, at vi nu endelig kan tage det næste skridt og åbne den første fysiske HALO-butik,” siger hummel CEO, Allan Vad Nielsen.

Den nye HALO-butik forventes at slå dørene op i starten af november 2022, og med sine 104 m2 kommer den til at pryde Strøget i København med en placering på Amager Torv. Og netop den centrale placering i hjertet af København er noget, der vækker stor begejstring hos Allan Vad Nielsen.

”Vi har længe været på jagt efter den helt rigtige placering til vores første butik, og det har vi nu endelig fundet. En befærdet placering med en fantastisk synlighed, som giver os mulighed for at vise brandet frem og præsentere vores produktsortiment i et fysisk univers. Samtidig får vi en unik mulighed for at møde vores kunder i øjenhøjde, og det glæder vi os utrolig meget til,” slutter han.

Kun begyndelsen
Foruden den fysiske butik i København er HALO også begyndt at vende blikket mod udlandet, hvor særligt det tyske marked bliver afgørende for brandets udvikling i de kommende år.

”Med en tidobling af omsætningen på under tre år har brandet allerede bevist sit potentiale i Danmark. Derfor tror vi også på, at der er store muligheder for at vækste uden for landets grænser, og her bliver Tyskland et fokusmarked på vores videre rejse. Vi har stadig enormt store ambitioner, og vi glæder os til at udvikle og styrke brandet yderligere i de kommende år med nye markeder og ikke mindst spændende internationale samarbejder”, slutter Allan Vad Nielsen.

HALOs DNA har dybe rødder i Jægerkorpset med et strejf af urban mode, som gør tøjet velegnet til både en aktiv livsstil og hverdagsbrug. HALO har maskuline og minimalistiske silhuetter til dem, som holder af et moderne, sporty look og multifunktionalitet. HALObyder på innovativt design i høj kvalitet med stærk inspiration fra Jægerkorpset. Det robuste tøj er tidløst og fremstillet til at holdesæson efter sæson. Beregnet til passionerede og selvsikre personer, der ikke kun har træning som en hobby, men snarere som enlivsstil – HALO er et bevidst valg og et personligt statement.