Sort/HvidSort/Hvid

The black moon is now rising

Efter den omdiskuterede forestilling Black Madonna er tredje del af Madame Nielsen og Sort/Hvids samarbejde nu ude – musikfilmen BLACK MOON RISING by White Privilege feat. Madame Nielsen.

Så er tredje del af Madame Nielsen og Sort/Hvids samarbejde ude – musikfilmen BLACK MOON RISING by White Privilege feat. Madame Nielsen. Videoen er blevet til i samarbejde med Johan Knattrup Jensen og Mads Damsbo fra Makropol.

Den følger den stærkt omdiskuterede teaterforestilling BLACK MADONNA, der var første værk i rækken, og andet værk – en fotoserie bestående af tre fotografier taget af Sofie Klougart, der er udstillet på Sort/Hvid.

Filmen kan ses her: https://vimeo.com/270587267

Credits: