Test din viden om skat inden årsopgørelsen for 2019

Skattestyrelsen åbner snart for adgangen til årsopgørelsen for 2019. Inden du bekymrer dig for meget og for længe om, hvorvidt du har styr på den lange liste over fradrag, du som lønmodtager har ret til på selvangivelsen, kan du teste din viden om skat.

I forbindelse med dette års årsopgørelse har BDO, et af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomheder, udarbejdet en quiz, der viser, om du har helt styr på det med skattefradragene, eller om du burde læse mere op på emnet inden d. 9. marts, hvor du får adgang til din årsopgørelse.

BDO’s quiz indeholder 10 hurtige spørgsmål, der viser, om du burde være fortrøstningsfuld eller bekymret. Får du fem rigtige, kan du roligt være glad, og otte rigtige vil være meget imponerende. Får du alle 10 rigtige, bør du måske endda overveje, om et job i en skatteafdeling ikke er noget for dig.

Vi opfordrer dig også til at udfordre dine venner, familie og bekendte – måske de kan få et godt råd eller to med på vejen?

Tag quizzen i dag.

Find den her.