Telmore lancerer Apple Watch Series 5 med indbygget mobil

Telmore tilbyder nu Apple Watch Series 5, med Always-On display, banebrydende kommunikation, fitness og sundhedsfunktioner og indbygget mobil. For at få kunderne godt i gang, tilbyder Telmore et særligt introduktionstilbud der betyder abonnementet er gratis de første tre måneder. Telmore kunder kan bestille Apple Watch Series 5 fra den 12. juni på Telmores hjemmeside og i udvalgte Power butikker.

Telmore er nu klar med seneste version af Apple Watch

Apple Watch Series 5 med Always-On Retina display er aldrig slukket, så det er let at se hvad klokken er og andre vigtige informationer, uden at bevæge sit Apple Watch eller trykke på displayet. Nye lokationsfunktioner, fra indbygget kompas til højdemåler, hjælper brugerne til lettere at navigere i hverdagen. Apple Watch Series 5 med indbygget mobil tilbyder kunder at gå på nettet, foretage opkald og modtage beskeder, mens internationale nødopkald kan foretages direkte fra Apple Watch når man rejser, selvom der ikke er en iPhone nærheden. Med watchOS 6, er Apple Watch brugere i stand til at holde styr på deres sundhed og træning med nye funktioner som Cycle Tracking, Noise applikationen og Activity Trends.

Apple Watch Series 5 kræver et eSIM abonnement. Abonnementet er gratis de første tre måneder, og koster derefter 29 kr. om måneden.

”Vi er rigtig glade for at kunne tilbyde vores kunder Apple Watch 5, med nem og hurtig adgang til at foretage opkald, beskeder og meget mere”, siger Henrik Lehman, direktør i Telmore.

For flere informationer om priser og abonnementer, se telmore.dk. For flere informationer om Apple Watch, klik ind på www.apple.com

For mere information, kontakt:

Anders S. Brandtoft, Kommunikationsrådgiver, TDC Group, e-mail: anbra@tdc.dk

Om Telmore

Telmore blev oprettet i 2000 og var det første danske online teleselskab. Produkterne er mobilabonnementer med og uden underholdning, mobilt bredbånd og mobiltelefoner. I dag er teleselskabet en del af Nuuday i TDC Group, og med det følger adgang til TDC Net´s 4G-netværk, som er med til at give Telmores mere end 700.000 kunder Danmarks bedste mobilnetværk.

Telmore er nu klar med seneste version af Apple Watch