‘Sund Livsstil’: En ny bog af Steven Højlund

"Sund Livsstil" indeholder de 30 bedste råd til at forbedre din sundhed, opnå et vægttab eller lave en livsstilsændring. "Sund Livsstil" er ikke en slankekur men derimod konkret information, råd og tips om kost, motion, træning, søvn og sunde vaner.

“Sund Livsstil - 30 nemme skridt til varige livsstilsændringer” er for dig, der gerne vil lægge dit liv om og blive en sundere udgave af dig selv. I bogen får du gode råd og nemme og praktiske tips til, hvordan du lægger dit liv om, og får styr på kosten, et højere aktivitetsniveau, bedre søvn, et stærkere mentalt helbred og slipper af med dine dårlige vaner. Bogen er overskueligt inddelt i 30 overordnede kapitler, der hver på udførlig og pædagogisk vis forklarer, hvordan du skaber et sundere liv.

Brug Sund Livsstil som inspiration, læs den over en kortere periode eller del den op over en måned, så du læser og tænker over et kapitel om dagen. “Sund Livsstil” er skrevet af de gode folk bag Vitaro ApS, der driver en række webportaler og digitale koncepter relateret til kost og motion. Igennem årene har mere end 30.000 danskere haft glæde af Vitaros sundhedsprodukter inklusiv Danmarks mest solgte styrketræningsprodukt og slankekur.dk.

"Sund Livsstil' (180 sider, ISBN: 9788740466133) er udgivet via Saxo Publish.

Bogen kan købes hos publishapp.saxo.com

Pris: kr.199,00.

Om Steven Højlund

Steven Højlund, Ph.D., er ekspert i selvudvikling.

Inden for sundhed arbejder han med teknikker til varig livsstilsændring, vane-coaching, vægttab og sociologisk rådgivning og analyse af årsagerne til livsstilsproblematikker. Steven skriver desuden bøger inden for selvudvikling, dating og kærlighed, hvor han også udgiver podcasten 'Søger noget seriøst' om at finde kærligheden.

Corona har fået danskerne til at lave meget mere mad selv9.1.2022 12:12:16 CET | Pressemeddelelse

Corona-pandemien har sat sine spor på danskerne og deres levevis siden starten af 2020. Med to lockdowns har vi alle haft mere tid derhjemme, og det har tydeligt vist sig på en lang række områder. Opskriftsiden Vielskermad.dk melder om en tydelig stigning i søgninger og interesse. Vi har alle set på sociale medier, hvordan folk pludselig begyndte at dyrke surdej i køleskabet og dele det vidt og bredt under lockdowns, men det er ikke kun bagningen som danskerne har kastet sig over med ny interesse. Kim Jørgensen fra Vielskermad.dk fortæller: ”Madopskrifter er noget af det folk søger mest efter på nettet, så vi er vant til mange besøgende på vores side, men kort tid efter landet lukkede ned første gang, så vi en signifikant stigning i både søgninger og besøgende og denne tendens har fortsat under hele pandemien.” 35% brugte mere tid på mad Teknologisk Institut gennemførte i et internationalt samarbejde en undersøgelse fra marts til juli 2020, hvor de interviewede 1.200 danske forbrugere