Stream Klovn The Final hos YouSee og Blockbuster

Biograferne holder lukket for at minimere spredningen af COVID-19, og derfor lancerer YouSee og Blockbuster nu filmen Klovn The Final til tidlig streamingpremiere. Klovn The Final kan streames fra den 6. april. Prisen vil svare til ca. to biografbilletter.

Foto: Nordisk Film

’Klovn The Final’ kan streames hjemme i de danske stuer fra den 6. april. ’Klovn The Final’ er den tredje og sidste film i trilogien med Frank Hvam og Casper Christensen baseret på tv-serien af samme navn.

”Vi er i en ekstraordinær situation, hvor de fleste danskere er nødt til at blive hjemme hen over påsken. Derfor er vi glade for at kunne gøre ’Klovn The Final’ tilgængelig for vores kunder. Vi kan se, at vores kunder streamer mere underholdning i disse uger, og derfor håber vi, at vi kan gøre endnu flere nye danske og udenlandske film tilgængelig hjemme i stuerne,” siger Jacob Mortensen, direktør for YouSee

Tidligere har tre amerikanske filmselskaber, NBC Universal, Sony Pictures og Warner Bros, gjort fem biografaktuelle film tilgængelig som streaming. De kan alle ses hos Blockbuster – og en del af dem også hos YouSee.

”Vi ser en stor efterspørgsel på underholdning, nu hvor danskerne er mere hjemme, og det gælder ikke mindst de biografaktuelle film. Det er derfor positivt, at alle danskere får mulighed for at se ’Klovn The Final’ derhjemme i påsken,” siger Casper Hald, direktør i Blockbuster.

Se de biografaktuelle film på din tv-boks hos YouSee eller hos Blockbuster.

Foto: Nordisk Film

Nuuday leverer innovative digitale services inden for telefoni, bredbånd og tv til private og virksomheder samt bl.a. cloud-baserede samarbejds- og kommunikationsløsninger til erhvervsmarkedet. Nuuday består af en række brands, som udfylder forskellige behov hos privat- og erhvervskunder. YouSee, Telmore, Hiper og Blockbuster servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv, Netdesign, Relatel og Secu. Nuuday beskæftiger omkring 4.500 medarbejdere på tværs af Danmark og har mere end 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.