Store besparelser på en af verdens mest solgte bådmotorer

Den amerikanske producent af bådmotorer har netop lanceret en kampagne, der giver besparelser på op til kr. 60.000,- ved køb af ny indenbords motor.
Indenbords bådmotorer fra Mercury er særdeles populære, specielt grundet let vedligehold og lavt brændstofforbrug.

"Med rettidig omhu" som Mærsk sagde, søsættes en af de nok mest ventede kampagner fra Mercury, - set med en bådejers øjne.

I takt med at bådene trækkes på land, er det traditionelt set også tid til gennemgang af bådens motor efter de mange timer på havet. Det er derfor i høj grad rettidig omhu fra Mercury´s side, at lancere en motorkampagne, der giver en god besparelse til bådejere, der står overfor udskiftning af deres bådmotor.

Det er nemlig normalt en bekostelig affære. Men kombineret med fornuftig prissætning og den netop lancerede vinterkampagne, der løber helt frem til slutningen af januar måned, - giver det lidt ekstra luft til julegaverne.

Mercury indenbords motorer benævnes i daglig tale som MerCruiser, som dækker over både de benzindrevne- såvel som de dieseldrevne modeller. Som standard leveres Mercury motorer inkl. rigging udstyr og drev, - hvilket da også er med i kampagnemodellerne.

MerCruiser benzin- og dieselmotorer
Mercury indenbordsmotorer og deres drev er gennemtestede både i laboratoriet såvel som på vandet, og udviklet udelukkende med marine brug for øje. Det betyder let vedligehold, høj pålidelighed og lang holdbarhed. Ydermere kan man som bådejer forvente lav motorvægt og et fordelagtigt lavt brændstofforbrug.

Der er med andre ord mange fordele at gå efter, uanset om man som bådejer foretrækker benzin eller diesel.

Mercury motorer sælges udelukkende gennem autoriserede Mercury forhandlere, der har været igennem en lang kursusrække hos Mercury. Man er som bådejer derfor sikker på altid at få kompetent vejledning hos sin Mercury forhandler, der allerede nu står klar med de gode kampagnetilbud.

Alle kampagnetilbud kan ses på hjemmesiden mercurymarine.dk/kampagne

En af verdens mest solgte bådmotorer er på kampagne frem til den 31. januar 2019.
MerCruiser bådmotoren yder 350 hk og leveres med flere forskellige drevtyper. Der er noget for enhver bådtype.
Den 370 hk kraftige dieselmotor fra Mercury er sat på kampagne indtil den 31. januar 2019. Med besparelse på kr. 60.000,-!
De nye dieselmotorer fra Mercury er fuldt kompertible med Mercury SmartCraft, hvorved brugeren får direkte adgang til motorinformationer, let og enkelt.