Bonzer

Stor dansk maler- og tapet forhandler går sammen og samler sortiment og ekspertise til gavn for kunderne

Del
Tapetforum og Farve & Lak fusionerer og bliver til én virksomhed under navnet Picment. Sammenlægningen af de to virksomheder, der handler med maling, tapet, stuk m.m. til private- og erhverv, kommer kunderne til gavn; En unik mulighed for at handle alt til bolig, bil og båd ét samlet sted med kompetent rådgivning.

Picment. Det er det nye navn, som kunderne hos tidligere Tapetforum og Farve & Lak skal vænne sig til at se på hjemmeside, facader og skilte fremover.

Historien bag den familiedrevne farvehandel startede i 1983, hvor Farve & Lak åbnede sine butiksdøre for første gang. Fokus var kundeservice, produkter af høj kvalitet og kompetent rådgivning. Undervejs i rejsen oprettede Farve & Lak søsterselskabet Tapetforum, som specialiserede sig i tapet og stuk. Nu er det blevet tid til at samle kræfterne, så kunderne kan finde alt hos samme udbyder: 

“Vi har altid gerne ville sikre vores kunder det bedst mulige udvalg inden for alt, der har noget med maling, tapet og stuk at gøre. Derfor udvidede vi med Tapetforum tilbage i 2013”, fortæller ejeren Morten Bjelke og fortsætter:

”Vi ser i dag en tendens til, at kunderne i højere grad efterspørger, at det skal være nemt og bekvemt at handle. Derfor samler vi nu alt, hvad kunderne skal bruge til deres projekter uanset størrelse under ét tag”.

Kvalitetssikring til gavn for kunderne

Selvom navnet er Picment, og hele brandet har fået en solid oprustning, vil det fortsat være samme velkendte kundeservice i de lokale butikker rundt om i landet. 

“Kunderne skal være klar over, at vi ikke alene er eksperter på tapeter, men at det også er her hos os, at de får den bedste rådgivning inden for alt lige fra spartel til gulvet, maling til taget, paneler til væggen og autolak til bilen”, fortæller han.

I dag er Morten Bjelke ejer af familievirksomheden, og selvom grundprincipperne er de samme, er visionerne blevet større. 

“Vi har allerede udvidet med salg til Sverige. Vores rebranding til Picment skal derfor også ses som et første skridt i en rejse med et større internationalt perspektiv med fokus på skandinaviske kvalitetsprodukter” og fortsætter

“Det er en stor glæde for mig at udvikle den farvehandel, som min far grundlagde tilbage i 1983. Vi er utrolig glade for det nye identitetsskifte og håber, at det bliver taget godt imod”.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Links

Information om Bonzer

Bonzer



Om Picment

Picment er en dansk virksomhed, der producerer, distribuerer og forhandler tapeter, fototapet, maling, plakater, rammer og meget mere - kort sagt alt, der har med interiør og exteriør forskønnelse, pleje, vedligeholdelse og indretning at gøre. Vi har været i branchen som farvehandler og tapetbutik siden 1983 - dog under flere navne. Måske kender du os som Farve & Lak eller måske som Tapetforum? Begge er ganske korrekt. Picment er en merge af to branche stærke forløbere, som nu kan tilbyde dig alt det bedste inden for produkter til din bolig, bil og båd.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye