Stærk bestyrelse fortsætter i DI Østjylland

På DI Østjyllands generalforsamling onsdag den 8. maj 2019 var der genvalg til alle medlemmer i bestyrelsen.

Anders Strange, AART Architects, blev genvalgt som formand.

Adm. direktør Morten Sæderup Nielsen, AVK International A/S, og kommunikationsdirektør Kasper Ibsen Beck, Arla Danmark, blev genvalgt som de to næstformænd.

DI Østjyllands bestyrelse ser herefter fortsat således ud:

• Anders Strange, AART Architects A/S
  • Morten S. Nielsen, AVK International A/S
  • Lars Brunsø, Akva Waterbeds A/S
  • Morten Halskov, Terma A/S
  • Peter Høgsberg, Aarhus Lufthavn A/S
  • Rene Hougaard Brund, Scanpan A/S
  • Preben Rasmussen, Skovby Møbelfabrik A/S
  • Jens Egdal, Rambøll Danmark A/S
  • Peter Sejer, Sciteq A/S
  • Henrik Villadsen, Systemair A/S
  • Kasper Ibsen Beck, Arla Danmark
  • Partner Claus Berner Nielsen, Bech-Bruun Advokatfirma
  • Lars Sørensen, Vognmand Johs Sørensen & Sønner A/S
  • Managing partner Bo Dencker, 4Improve A/S

For yderligere oplysninger kontakt konsulent i DI Michael Jul-Nørup Pedersen, tlf.: 2924 7009, mail mjnp@di.dk eller pressekoordinator Jonas Forup Stubkjær, tlf.: 2830 1544, mail jofs@di.dk.

Vivian vil effektivisere virksomheder og vinder ny pris på 25.000 kr.22.6.2020 13:31:57 CESTPressemeddelelse

Vivian Payne vil med sin fagprøve effektivisere og forenkle arbejdsgangene på danske virksomheder. En anerkendelsesværdig ambition - og allerede nu har hendes flotte opgave skaffet hende DI og HK Privats fagprøvepris 2020. Det er første år, at Dansk Industri (DI) og HK Privat uddeler fagprøveprisen for kontoruddannelsen på 25.000 kr. Prisen blev uddelt i dag i Industriens Hus i København til en meget glad Vivian Payne, der til daglig går på Aarhus Business College.

To nye stærke navne i DI Østjyllands bestyrelse28.5.2020 16:00:17 CESTPressemeddelelse

På DI Østjyllands generalforsamling torsdag den 28. maj 2020 kom der to nye profiler med i bestyrelsen, nemlig Group CEO og Co-founder Pernille Alberg Pedersen, Pond Global A/S, og Senior Vice President Jørgen O. M. Laursen, Terma Aerostructures A/S. Pernille indtræder i bestyrelsen efter endt barsel efter sommerferien. Stiftende partner Anders Strange, AART Architects blev genvalgt som formand. Adm. direktør Morten Sæderup Nielsen, AVK International A/S og kommunikationsdirektør Kasper Ibsen Beck, Arla blev genvalgt som de to næstformænd. DI Østjyllands bestyrelse ser herefter således ud: Anders Strange, Stiftende partner, AART Architects A/S Morten S. Nielsen, Adm. direktør, AVK International A/S Kasper Ibsen Beck, Kommunikationsdirektør, Arla Lars Brunsø, Adm. direktør, Akva Waterbeds A/S Jørgen O. M. Laursen, Senior Vice President, Terma A/S Rene Hougaard Brund, Adm. direktør, Scanpan A/S Preben Rasmussen, Adm. direktør, Skovby Møbelfabrik A/S Jens Egdal, Direktør, Rambøll Danmark

DI med opfordring til kommunerne: Det er nu, vi skal vise, vi kan stå sammen5.5.2020 09:08:45 CESTPressemeddelelse

Coronakrisen har ramt Danmark og dansk erhvervsliv hårdt. Landets kommuner spiller en stor og vigtig rolle i at holde dampen oppe i Danmark, så hjulene kan køre rundt i dansk økonomi. I Østjylland er der allerede iværksat en række initiativer, som hjælper virksomhederne og holder hånden under lokale arbejdspladser. Men der er brug for et fortsat tæt samarbejde mellem kommunerne og de lokale virksomheder. Derfor lancerer DI 45 konkrete anbefalinger til kommunerne, så vi kan hjælpe hinanden med at komme så helskindet som muligt ud af krisen. - Kommunerne i Østjylland var hurtige til at igangsætte tiltag og nye løsninger og har på den måde allerede sikret arbejdspladser og hjulpet mange virksomheder i kampen mod følgerne af coronakrisen. Men jeg tror ikke, vi har set det værste endnu. Derfor er det vigtigt, at kommunerne bliver ved med at tage bestik af situationen og fortsætter den tætte dialog, siger Anders Strange, partner i AART architects og formand for DI Østjylland. Anders Strange