Stærk bestyrelse fortsætter i DI Østjylland

På DI Østjyllands generalforsamling onsdag den 8. maj 2019 var der genvalg til alle medlemmer i bestyrelsen.

Anders Strange, AART Architects, blev genvalgt som formand.

Adm. direktør Morten Sæderup Nielsen, AVK International A/S, og kommunikationsdirektør Kasper Ibsen Beck, Arla Danmark, blev genvalgt som de to næstformænd.

DI Østjyllands bestyrelse ser herefter fortsat således ud:

• Anders Strange, AART Architects A/S
  • Morten S. Nielsen, AVK International A/S
  • Lars Brunsø, Akva Waterbeds A/S
  • Morten Halskov, Terma A/S
  • Peter Høgsberg, Aarhus Lufthavn A/S
  • Rene Hougaard Brund, Scanpan A/S
  • Preben Rasmussen, Skovby Møbelfabrik A/S
  • Jens Egdal, Rambøll Danmark A/S
  • Peter Sejer, Sciteq A/S
  • Henrik Villadsen, Systemair A/S
  • Kasper Ibsen Beck, Arla Danmark
  • Partner Claus Berner Nielsen, Bech-Bruun Advokatfirma
  • Lars Sørensen, Vognmand Johs Sørensen & Sønner A/S
  • Managing partner Bo Dencker, 4Improve A/S

For yderligere oplysninger kontakt konsulent i DI Michael Jul-Nørup Pedersen, tlf.: 2924 7009, mail mjnp@di.dk eller pressekoordinator Jonas Forup Stubkjær, tlf.: 2830 1544, mail jofs@di.dk.

Medaljefonden har kåret: Korrespondent med stort K20.5.2019 16:31:12 CESTPressemeddelelse

Han har sit ophav her fra Smilets By – Aarhus. Men meget af det, han har beskæftiget sig med i sit særlige håndværk, trækker ikke altid på smilebåndet. For med sit job som korrespondent for TV 2 har han været tæt på krig og ødelæggelse oftest i et af verdens mange brændpunkter. Årets æreshåndværker er Rasmus Tantholdt, som 16. maj blev kåret på Medaljefondens dag som Årets Æreshåndværker 2019.

Østjysk it-komet digitaliserer Danmark – og vinder årets Initiativpris14.11.2018 10:00:00 CETPressemeddelelse

Tiden, hvor vi udelukkende handlede i butikken nede ad gaden, er for længst forbi. Vores indkøb har over de seneste par årtier gennemgået en rivende udvikling, drevet af digitaliseringen, og både borgere og virksomheder handler i dag i stadig videre udstrækning på nettet. It-virksomheden Vertica med kontorer i Aarhus og København har siden årtusindeskiftet udviklet prisvindende e-handelsløsninger til nogle af de virksomheder, der har valgt at digitalisere deres salg. Og nu kan Vertica stille endnu en pris op på den virtuelle kaminhylde – de er nemlig årets vindere af Dansk Industris Initiativpris i Østjylland. - På 17 år har Vertica udviklet sig til en virksomhed med 90 medarbejdere, vækst i de seneste år på 20-25 pct. og med forventning om endnu flottere resultat i år. Det hænger selvfølgelig tæt sammen med, at virksomheden gennem årene har været med til at udvikle e-handelsløsninger, som giver deres kunder markedsmæssige fordele. Blandt andet ved hurtigere og bedre at hjælpe slutbrug