Sparekassen Kronjylland forlænger hovedsponsorat for kvindelandsholdet

Hovedsponsor for det danske kvindelandshold i håndbold, Sparekassen Kronjylland, har valgt at forlænge deres aftale med Dansk Håndbold Forbund med yderligere seks måneder, så aftalen nu løber frem til sommeren 2021.
Med den forlængede aftale er der skabt arbejdsro, så fokus fuldt ud kan være på det kommende EM på hjemmebane.

Tilbage i starten af 2018 kunne Dansk Håndbold Forbund offentliggøre to nye hovedsponsorater for Håndbolddamerne, hvor Sparekassen Kronjylland sammen med Waoo blev placeret på de rød-hvide landsholdstrøjer. Siden da har Danmarks største sparekasse støttet kvindelandsholdet og Dansk Håndbold Forbund i tykt og tyndt – og nu får håndbolden endnu en håndsrækning i en svær tid:

- Hele samfundet står i en helt særlig situation i øjeblikket, og det gælder ikke mindst sporten. Vi har et tæt og godt samarbejde med Dansk Håndbold Forbund, og derfor blev vi hurtigt enige om i første omgang at forlænge vores aftale med seks måneder. Det giver ro til at overstå et forhåbentlig godt EM, og så sætter vi os derefter ned og finder ud af, hvordan vores fælles fremtid skal se ud, siger Klaus Skjødt, der er adm. direktør i Sparekassen Kronjylland.

Hos Dansk Håndbold Forbund værdsætter man støtten:

- Sparekassen Kronjylland har været en fantastisk partner for os igennem flere år nu. Det er et partnerskab, der uden tvivl har været med til at udvikle dansk håndbold, hvor deres støtte har sikret gode vilkår for både bredde- og elitehåndbolden. Forlængelsen af aftalen giver arbejdsro for forbundet og kvindelandsholdet i en meget speciel tid, siger Henrik M. Jacobsen, der i direktør i Dansk Håndbold Forbund.

Den nye aftale udløber den 30. juni 2021.

Direktør i Dansk Håndbold Forbund Henrik M. Jacobsen via 43262416
Adm. direktør i Sparekassen Kronjylland Klaus Skjødt via 89122413