Spændende nyheder på Copenhagen Boat Show

Når marineimportøren Jørgensen & Dahl åbner standen på dette års udgave af Copenhagen Boat Show er det med spændende nyheder både på land og til vands.
Hvert år sørger Jørgensen & Dahl for at fylde godt op på den spændende stand ved Copenhagen Boat Show i Ishøj Havn.

Det er nemlig ikke "kun" nyheder indenfor de velkendte Mercury motorer, men også hele 2 spændende nyheder indenfor bådsegmentet.

Motornyhed hos Jørgensen & Dahl

Den miljøvenlige propangas-drevne 5 hestes påhængsmotor er nu klar til brugernes bedømmelse. Påhængsmotoren havde Danmarkspremiere ved den store bådudstilling i Fredericia, og er nu klar til prøveture, når dørene åbnes i Ishøj Havn, weekenden 30 august - 1 september.

Bådnyheder hos Jørgensen & Dahl

Hvad angår bådnyheder er der her tale om en spændende satsning af 2 helt forskellige koncepter:

Smartliner alu-joller, - robuste, gennemarbejdede og fremfor alt lette. Disse aluminiumsjoller differentierer sig fra andre ved at have dobbelt dørk. Alt i bådens skrog er udarbejdet i aluminium og er derved afsindigt stærke. Ydermere kan de udstyres med styrekonsol, og leveres i ren aluminiums look såvel som med epoximaling i flere forskellige farver Det vil blive muligt at få prøveture ombord på udvalgte Smartliner joller.

Joda Tender både, eller som importøren selv ynder at kalde dem; Champagnebåde. For denne bådtype er nemlig i den grad designet til hyggelige middage og champagne på dækket, mens man nyder stemningen ombord.

Disse både er så unikke og eksklusive, at de udelukkende vil blive markedsført hos 2 danske forhandlere: Siim Båd og Motor i Them og Tempo Både i Ishøj Havn.

Derfor kan bådene ses og afprøves hos forhandleren i Ishøj Havn; Tempo Både.

Naturligvis også velkendte varemærker på standen

Som altid vil der naturligvis også være lækre fritidsbåde fra Bayliner og Quicksilver på standen, et udvalg af de højtydende Mercury motorer og en lille konkurrence på standen. Denne gang vil der blive mulighed for at vinde en af de eftertragtede Mercury Power Banks.

Copenhagen Boat Show finder sted på Ishøj gavn fra fredag den 30. august til og med søndag den 1. september. Der er gratis adgang med gratis parkering.

Den nye gasmotor fra Mercury vejer blot 27 kg.
Fascinerende ser det ud når en "pakke" på 6 helt nye alu-joller skal pakkes ud! De nye modeller vil blive fremvist på Jørgensen & Dahls stand under Copenhagen Boat Show på Ishøj Havn den 30. august - 1 september. Der vil blive mulighed for at prøve enkelte modeller.
Her ses en af de nye alu-joller fra Smartliner i fuld alu-farve. De vises frem for første gang under Copenhagen Boat Show på Ishøj Havn den 30. august - 1. september.
De nye, robuste alu-joller fra Smartliner kan udstyres med styrepult. Her i epoximalet udgave. De vises frem for første gang under Copenhagen Boat Show i Ishøj havn den 30. august - 1. september 2019
Denne model er flagskibet i de helt nye Joda Tender (champagne) både. Med plads til 6 personer og både badeplatform og lounge-område, er der lagt på til hygge og afslapning ombord. JodaTender (champagne) bådene fremvises for første gang nogensinde på Copenhagen Boat Show på Ishøj Havn den 30. august - 1 september 2019. Bådene sælges eksklusivt gennem Siim Båd & Motor i Them samt Tempo Både i Ishøj Havn. Det vil være muligt at afprøve udvalgte modeller hos Tempo Både ved Copenhagen Boat Show 2019.
Denne model udstyres med en 15 hk Mercury motor, der let og elegant driver den 5,30 meter lange båd frem. Joda Tender (champagne) bådene fremvises for første gang nogensinde på Copenhagen Boat Show på Ishøj Havn den 30. august - 1 september 2019. Bådene sælges eksklusivt gennem Siim Båd & Motor i Them samt Tempo Både i Ishøj Havn. Det vil være muligt at afprøve udvalgte modeller hos Tempo Både ved Copenhagen Boat Show 2019.
Der vil blive mulighed for at vinde en lækker Mercury Power Bank på Jørgensen & Dahl standen ved Copenhagen Boat Show på Ishøj Havn den 30. august - 1. september 2019