Skjern Bank og Privatsikring indgår ny aftale for erhvervskunder

Privatsikring og Skjern Bank har underskrevet en ny aftale om deres erhvervsforsikringer. Dermed vil erhvervskunderne i den vestjyske bank fremover blive præsenteret for rådgivning samt koncepter og skræddersyede forsikringer fra Privatsikring.

Partnerskabet mellem Privatsikring og Skjern Bank går helt tilbage til Privatsikrings etablering i år 2000, hvor bankens privatkunder begyndte at modtage rådgivning og skræddersyede forsikringer. Nu udvides partnerskabet til også at inkludere bankens erhvervskunder.

”Vi har 20 års erfaring med Privatsikring, og derfor føles det rigtigt at samle det hele hos dem og tilbyde vores kunder en helhedsrådgivning på tværs af privat- og erhvervsforretningen. Vi ser frem til at kunne tilbyde vores erhvervskunder attraktive forsikringsløsninger, som vi i mange år har kunnet tilbyde vores privatkunder.” udtaler Per Munck adm. direktør i Skjern Bank.

Hos Privatsikring ser man også frem til at udvide samarbejdet.

”Vi har altid haft en god dialog med Skjern Bank, og jeg er meget glad og stolt over, at de har valgt at udvide vores partnerskab til også at omfatte deres erhvervskunder. Deres valg af Privatsikring som den rigtige partner for dem på hele skadesforsikringsområdet er en stor blåstempling for os, og vi glæder os til at styrke vores i forvejen stærke samarbejde” udtaler partnerdirektør i Privatsikring, Kasper de Choen.

Erhvervskunder får glæde af ny stor alliance

Skjern Bank er blandt de mere end 30 lokalbanker, som organiseres i Lokale Pengeinstitutter (LOPI), der i fællesskab med Codan (og datterselskabet Privatsikring), Nykredit og Spar Nord har indgået en alliance om at skabe landets stærkeste bankassurancemodel.

Dermed får erhvervskunderne hos Skjern Bank glæde af de produkter, koncepter og digitale løsninger, som Privatsikring udvikler sammen med alliancepartnerne.

”Privatsikring er et kvalitetsbrand blandt Lokale Pengeinstitutter (LOPI). Vi er hver dag over 30 banker, der kvalitetssikrer Privatsikring gennem vores tætte dialog med dem,” udtaler Per Munck adm. direktør i Skjern Bank.

Udvider assurandørkorpset

Som et led i det udvidede samarbejde med Skjern Bank, styrker Privatsikring assurandørkorpset og ansætter nye medarbejdere, som skal rådgive Skjern Banks erhvervskunder om forsikringer i deres filialer i Jylland og på Sjælland.

”Privatsikrings dygtige medarbejdere bliver nu en aktiv del af vores filialer, og vi har store forventninger til hinanden, således at kunderne får den bedste oplevelse med at vælge forsikringer via os.” siger Per Munck adm. direktør i Skjern Bank.