Se premierefilmen Scoob! hjemme i sofaen med Blockbuster

Den amerikanske animationsfilm Scoob! får ikke premiere i biograferne, men udkommer eksklusivt til streaming torsdag den 13. august på Blockbuster.

Biograferne er igen åbnede, men på grund af den ekstraordinære situation med covid-19, har nogle filmselskaber besluttet, at film, der har været eller skulle have gået i biografen, i stedet kan streames. Det betyder, at den amerikanske animationsfilm Scoob!, der har dansk premiere i dag, kan streames hos Blockbuster via konceptet CINEMA, der indeholder de nyeste biograffilm eksklusivt til streaming.

Prisen for at se Scoob! svarer til ca. to biografbilletter.

”Selvom vores samfund på mange måder er åbnet op igen, er vi fortsat i en ekstraordinær situation, og selvom det er på en trist baggrund, er jeg glad for, at vi sammen med filmselskaberne kan rykke biografen hjem i de danske stuer,” siger Casper Hald, direktør for Blockbuster.

Blockbuster lancerede i foråret biografaktuelle premierefilm på streaming, og Casper Hald forventer, at biograffilm i større omfang lanceres eksklusivt på streaming i fremtiden.

”Baseret på de mange tusinde danskere, der allerede har set en biografaktuel film som streaming hos Blockbuster, er danskerne i den nuværende situation glade for muligheden for at kunne se nye film hjemme i sofaen. Vi er med vores nye CINEMA-kategori klar til, sammen med filmselskaberne, at tilbyde endnu flere filmpremierer hos Blockbuster.”

Om Scoob!
Scoob! fortæller historien om, hvordan de bedste venner, Scooby og Shaggy, mødte hinanden og hvordan de, sammen med Fred, Velma og Daphne, startede – den nu berømte – Mysteriebanden. Med hundredvis af eventyr og opklarede mysterier i bagagen, står Scooby og vennerne nu overfor deres største og mest udfordrende mysterium nogensinde: nemlig en sammensværgelse, der planlægger at slippe spøgelseshunden, Cerberus, løs i verden. Mens Mysteriebanden kæmper mod tiden for at stoppe ”hundedommedagen”, opdager de, at Scooby har en hemmelig fortid og en episk skæbne i vente, der er større end nogen nogensinde havde forestillet sig.

Om Blockbuster
På Blockbuster kan du let og enkelt købe, leje og se film – helt uden abonnement. Det betyder, at du som kunde kun betaler for de film, du ser. Blockbuster har et kæmpe udvalg – over 11.000 film (heraf 1.200 danske) og byder på alt fra hæsblæsende action til underholdende komedier, rørende filmperler, hyggelige børne- og familiefilm samt masser af premierefilm – direkte fra biograferne til din stue. Blockbuster udvidede i 2017 til Sverige, Norge og Finland.

Læs mere om Blockbuster og se det store udvalg af film på blockbuster.dk.