Se premierefilmen Scoob! hjemme i sofaen med Blockbuster

Den amerikanske animationsfilm Scoob! får ikke premiere i biograferne, men udkommer eksklusivt til streaming torsdag den 13. august på Blockbuster.

Biograferne er igen åbnede, men på grund af den ekstraordinære situation med covid-19, har nogle filmselskaber besluttet, at film, der har været eller skulle have gået i biografen, i stedet kan streames. Det betyder, at den amerikanske animationsfilm Scoob!, der har dansk premiere i dag, kan streames hos Blockbuster via konceptet CINEMA, der indeholder de nyeste biograffilm eksklusivt til streaming.

Prisen for at se Scoob! svarer til ca. to biografbilletter.

”Selvom vores samfund på mange måder er åbnet op igen, er vi fortsat i en ekstraordinær situation, og selvom det er på en trist baggrund, er jeg glad for, at vi sammen med filmselskaberne kan rykke biografen hjem i de danske stuer,” siger Casper Hald, direktør for Blockbuster.

Blockbuster lancerede i foråret biografaktuelle premierefilm på streaming, og Casper Hald forventer, at biograffilm i større omfang lanceres eksklusivt på streaming i fremtiden.

”Baseret på de mange tusinde danskere, der allerede har set en biografaktuel film som streaming hos Blockbuster, er danskerne i den nuværende situation glade for muligheden for at kunne se nye film hjemme i sofaen. Vi er med vores nye CINEMA-kategori klar til, sammen med filmselskaberne, at tilbyde endnu flere filmpremierer hos Blockbuster.”

Om Scoob!
Scoob! fortæller historien om, hvordan de bedste venner, Scooby og Shaggy, mødte hinanden og hvordan de, sammen med Fred, Velma og Daphne, startede – den nu berømte – Mysteriebanden. Med hundredvis af eventyr og opklarede mysterier i bagagen, står Scooby og vennerne nu overfor deres største og mest udfordrende mysterium nogensinde: nemlig en sammensværgelse, der planlægger at slippe spøgelseshunden, Cerberus, løs i verden. Mens Mysteriebanden kæmper mod tiden for at stoppe ”hundedommedagen”, opdager de, at Scooby har en hemmelig fortid og en episk skæbne i vente, der er større end nogen nogensinde havde forestillet sig.

Blockbuster er Danmarks største online filmtjeneste med over 10.000 titler, som du kan leje eller købe og streame, som det passer dig. Blockbuster tilbyder både de nyeste film, som de første efter biograferne, samt de nyeste tv-serier.  Vores mission er at give dig det absolut bedste indhold og lade det være op til dig, hvor og hvornår du vil se det. Blockbuster udvidede i 2017 til Sverige, Norge og Finland. Se det store udvalg af film og serier på blockbuster.dk.

Blockbuster live-streamer Robert Prisen og inviterer alle danskere med til årets største filmfest23.1.2020 12:09:36 CETPressemeddelelse

Robert Prisen 2020 løber af stablen søndag den 26. januar og hylder traditionen tro de bedste præstationer inden for dansk film og tv. Og igen i år kan danske filmelskere være med til festen fra sofaen, når Blockbuster livestreamer hele showet. Sidste år så flere end 100.000 danskere med, og alle kan samtidig afgive deres stemme til ‘Blockbuster Publikumsprisen’.