Sanktioner mot Ryssland

Utifrån vad du har sett eller hört angående EU:s ekonomiska sanktioner mot Ryssland på grund av dess attacker mot Ukraina, tycker du att de har gått för långt, eller inte har gått tillräckligt långt, eller är adekvata? ...

Hur nära följer du rapporterna om den ryska invasionen av Ukraina?

För att se det här innehållet från d25d2506sfb94s.cloudfront.net måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Såvitt du vet, vilka av följande tror du stämmer bäst överens med Rysslands avsikter i Ukraina?

Undersökningen bygger på intervjuer med 1 078 representativt utvalda personer i åldern 18+ år från YouGov-panelen under perioden 01 - 05-03-2022

Ladda ned hela undersökningen

Om YouGov

YouGov är ett internationellt marknadsundersökningsföretag.

Vår vision är att kontinuerligt leverera ett flöde av rätt data om konsumenternas åsikter åt organisationer och företag runt om i världen.

Våra 15 miljoner registrerade medlemmar utgör en starkt engagerad panel, som varje dag levererar mängder av data om konsumenternas åsikter, inställning och beteende. Vi kombinerar detta kontinuerliga dataflöde med vår researchexpertis för att nå insikter som kan ligga till grund för intelligenta och faktabaserade beslut.

Med kontor i Storbritannien, Nordamerika, Europa, Norden, Mellanöstern, Indien och Sydostasien har YouGov ett av världens största researchnätverk.

Mer information finns på yougov.com.