Sådan holder Netto, føtex og Bilka åben i julen og til nytår

Netto, Bilka og føtex byder på gode muligheder for at handle henover juledagene og op til nytår

Mange danskere har allerede foretaget deres juleindkøb og er klar til juledagene. Men måske er der en enkelt eller to, der har glemt piskefløden, de vigtige mandler eller mælk til kaffen. I så fald behøver de ikke fortvivle.

159 Netto-butikker holder nemlig åbent indtil kl. 15 den 24. december. Og de 159 butikker holder også åbent både 1. og 2. juledag, hvor butikkernes åbningstider 8-22. Altså er der gode muligheder for at handle, også gennem julen, i Netto.

Som noget nyt holder de 159 Netto-butikker også åbent nytårsaftensdag frem til klokken 17. Så det er muligt at få købt den sidste flaske champagne helt op til Dronningens nytårstale.

Man kan altid finde den nærmeste butik, der holder åbent gennem juledagene, på netto.dk.

føtex og Bilka

Føtex, Bilka og Nettos øvrige butikker holder lukket i juledagene, men åbner op den 27. december klokken 8.

Føtex har således åbent fra klokken 8-21 alle dage frem til nytårsdag, hvor de lukker klokken 15.

Bilka holder døgnåbent fra klokken 8 den 27. december og frem til klokken 15 nytårsdag.

Group Communication

Email: press@dsg.dk

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Flere end 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen, Sverige og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100 % ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 850 mio. kr. til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Lokale ildsjæle i hele landet får donationer af Salling Fondene via føtex26.11.2018 06:00Pressemeddelelse

Salling Fondene uddeler via føtex en række donationer til lokale initiativer med socialt arbejde og bæredygtighed i centrum. Salling Fondene har siden 2012 etableret sig som en væsentlig bidragyder til det danske samfund, herunder med landsdækkende donationer indenfor blandt andet kultur, kirke, sport og værdige formål. Nu donerer Salling Fondene midler til 11 lokale initiativer rundt om i landet sammen med føtex