Sådan holder Netto, føtex og Bilka åben i julen og til nytår

Netto, Bilka og føtex byder på gode muligheder for at handle henover juledagene og op til nytår

Mange danskere har allerede foretaget deres juleindkøb og er klar til juledagene. Men måske er der en enkelt eller to, der har glemt piskefløden, de vigtige mandler eller mælk til kaffen. I så fald behøver de ikke fortvivle.

159 Netto-butikker holder nemlig åbent indtil kl. 15 den 24. december. Og de 159 butikker holder også åbent både 1. og 2. juledag, hvor butikkernes åbningstider 8-22. Altså er der gode muligheder for at handle, også gennem julen, i Netto.

Som noget nyt holder de 159 Netto-butikker også åbent nytårsaftensdag frem til klokken 17. Så det er muligt at få købt den sidste flaske champagne helt op til Dronningens nytårstale.

Man kan altid finde den nærmeste butik, der holder åbent gennem juledagene, på netto.dk.

føtex og Bilka

Føtex, Bilka og Nettos øvrige butikker holder lukket i juledagene, men åbner op den 27. december klokken 8.

Føtex har således åbent fra klokken 8-21 alle dage frem til nytårsdag, hvor de lukker klokken 15.

Bilka holder døgnåbent fra klokken 8 den 27. december og frem til klokken 15 nytårsdag.

Group Communication

Email: press@dsg.dk

Information om Dansk Supermarked

Dansk Supermarked