Så er Danmark tilbage i Parken! Og vi er storfavoritter – også til at gå videre til VM

Oddset-spillerne føler sig også sikre på, at Danmark slår Skotland.

Sidste gang Kasper Schmeichel, Mikkel Damsgaard og resten af det danske herrelandshold spillede i Parken, vandt de 4-1.

Det var over Rusland, og sejren var som bekendt med til at sikre det EM-eventyr, som formentlig stadig er frisk i hukommelsen hos danske fodboldfans.

Nok også hos de 38.000, der i aften valfarter til Parken for at se Danmark spille mod Skotland i VM-kvalifikationen. En kamp, hvor Kasper Hjulmands tropper ifølge Danske Spil er storfavoritter.

- Danmark var suveræne i VM-kvalifikationskampene inden EM, og præstationen under slutrunden viste, at Danmark er blevet et virkelig godt fodboldhold, der kan bide skeer med de allerstørste nationer og bør være et bedre hold end Skotland, siger Peter Emmike Rasmussen, der er oddssætter i Danske Spil.

Danmark har vundet de tre første kampe i VM-kvalifikation og ligger nummer et foran Skotland, der heller ikke har tabt en kamp endnu.

Det er der cirka 70 procents chance for, at Skotland gør i Parken, vurderer Danske Spil, der giver odds 1,40 på en dansk sejr, 4,60 på uafgjort og 8,30 på en sejr til Skotland.

- Oddset-spillerne er endnu mere overbeviste om, at Danmark vinder. Mere end 90 procent af alle spil på udfaldet af kampen er sat på en sejr til Danmark, og rigtig mange tror på, at Danmark vinder med mere end et mål, siger Peter Emmike Rasmussen.

Danmark vinder gruppen!
Der er – inden kampen i aften – kun spillet tre ud af 10 kampe i VM-kvalifikationspuljen, så det er måske lidt tidligt at tale om, hvem der vinder gruppen og går videre til VM i Qatar til vinter.

Ikke desto mindre er Danmark også storfavorit her.

Danske Spil giver odds 1,25 på, at Danmark vinder gruppen og odds 1,15 på, at vi kvalificerer os til VM, da man også kan komme videre via andenpladsen.

Og så kan du få pengene 6 gange igen, hvis Danmark vinder alle 10 kampe i gruppen.

- Danmark har allerede vundet to svære udekampe mod Østrig og Israel, og den sværeste udekamp, der er tilbage, vil formentlig være den sidste gruppekamp i Skotland i midten af november. Og her kan Danmark allerede have kvalificeret sig til VM, siger Peter Emmike Rasmussen.

Danmark-Skotland bliver sparket i gang kl. 20.45 i aften.

For yderligere info:
-Peter Emmike Rasmussen, oddssætter i Danske Spil, mail: per@danskespil.dk, tlf: 29455176
-Michael Ørtz Christiansen, presserådgiver i Danske Spil, mail: mioc@danskespil.dk, tlf: 61334230