Rougsøhallen får sit 4. tidtagerur på 40 år fra Sparekassen

Et professionelt tidtagerur er uundværligt for en moderne og ambitiøs sportshal, men det er også en bekostelig affære. I alle sine 40 år har Rougsøhallen fået sponseret tidtageruret af Sparekassen Kronjylland.
I weekenden tog bestyrelsesformand Gert Rasmussen imod Rougsøhallens nye tidtagerur. Det nye ur blev overakt af Joan Hitz fra Sparekassen Kronjylland.

Da der i weekenden blev afholdt turnering i Rougsøhallen, fik hallen overrakt et nyt tidtagerur til over 30.000 kroner fra Sparekassen Kronjylland. Det var det 4. ur fra den trofaste samarbejdspartner:

– Det gamle ur var 10 år gammelt og levede ikke længere op til brugernes krav. Derfor er vi utrolig glade for, at vi igen har fået hjælp fra Sparekassen Kronjylland. I en aktiv og moderne hal som vores, hvor vi tilbyder faste aktiviteter 6 ud af ugens 7 dage og afholder kampe, er det afgørende med moderne faciliteter og et professionelt tidtagerur. Det højner oplevelsen for både sportsudøvere, trænere og gæster, ligesom det er uundværligt i forhold til at kunne tiltrække nye medlemmer, forklarer bestyrelsesformand Gert Rasmussen, der var til stede ved overrækkelsen af uret.

Stabil lokal støtte
I Sparekassen Kronjylland glæder man sig over med det nye ur fortsat at være med til at gøre en forskel i Rougsøhallen og i lokalområdet.

– Sparekassen har støttet Rougsøhallen siden indvielsen i 1979, da vi ser hallen som et uundværligt samlingssted for lokalområdet. Udover at danne ramme om et aktivt fritidsliv for lokale motionister fra vugge til grav, bliver hallen brugt til mange andre formål. Gennem de seneste 40 år har hallen både trukket borgerbal, hundeudstillinger, messer, revyer, amerikanerbiler og Sparekassens garantmøder til Ørsted. I Sparekassen vil vi fortsat gerne være med til at sikre en aktiv hal i Ørsted, og derfor har vi valgt gennem vores gavefond igen at give et tidtagerur, fortæller Joan Hitz, der er kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland i Auning.

Det nye tidtagerur er hallens i alt 4. ur.