Rigtigt Lys henter erfaren konsulent

Lysdesigner og belysningsekspert Marianne Nimb har blandt andet solgt italiensk designbelysning og klassiske danske lamper. Nu er hun kommet til Lemvigh-Müllers belysningssektion, Rigtigt Lys
Marianne Nimb er ansat som key account manager hos Rigtigt Lys, stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müllers belysningssektion.

Marianne Nimb er ansat i en nyoprettet stilling som key account manager hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh- Müllers belysningssektion, Rigtigt Lys. Marianne Nimb har en diplomuddannelse i lysdesign fra London South Bank University og har arbejdet med belysning gennem næsten hele sin karriere.

Hun kommer senest fra en stilling som chefkonsulent og lysdesigner hos designbelysningsvirksomheden Flos Scandinavia.

Solgte løsninger og koncepter
Her arbejdede Marianne Nimb blandt andet med salg af belysningsløsninger og -koncepter i samarbejde med arkitekter, lysdesignere, el-ingeniører og -installatører samt landskabsarkitekter. Tidligere har hun arbejdet med belysningssalg hos bl.a. Louis Poulsen.

Marianne Nimb ser frem til at sætte sin omfattende erfaring med projektering og salg inden for belysning i spil som en del af Rigtigt Lys-teamet.

”Ambitionsniveauet er højt, både inden for nybyggeri og renoveringsprojekter. Det har ført til en meget stor interesse for, hvordan lys kan bidrage til at løfte spændende projekter yderligere hos arkitekter, rådgivere og el-installatører. Den udfordring ser jeg frem til at hjælpe dem med at løse,” siger hun.

Fokus på projekter og arkitekter
Marianne Nimb skal primært fokusere på projektsalg over for arkitekter og landskabsarkitekter, rådgivere og el-installatører. Hun har base i Lemvigh-Müllers Rigtigt Lys-afdeling i forbindelse med virksomhedens hovedkontor i Herlev.

Marianne Nimb, key account manager, Rigtigt Lys
Tlf. 2498 8530, E-mail: mani@lemu.dk

Vibeke Stokkebro, projektchef, Rigtigt Lys
Tlf. 4033 7652, E-mail: vsto@lemu.dk

Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist med cirka 1300 ansatte, 23 butikker og flere end 300.000 varenumre inden for seks forretningsområder. Desuden driver vi en omfattende teknisk kursusvirksomhed.

Rigtigt Lys
Rigtigt Lys er Lemvigh-Müllers belysnings-sektion. Bag Rigtigt Lys står et team, der består af nogle af Danmarks mest erfarne fagfolk inden for belysning. Teknikerne og konsulenterne i Rigtigt Lys hjælper installatører og rådgivere med belysningsberegninger og med at vælge de rigtige armaturer til opgaven. Rigtigt Lys giver dig adgang til et af branchens mest omfattende produktprogrammer inden for belysning og elteknik samt en højeffektiv organisation, der får tingene frem til dig i en fart.
www.rigtigtlys.dk