Retailer of the Year: Lidl er igen Danmarks bedste dagligvarebutik

Dagligvarekæden Lidl løber med titlen som Danmarks bedste dagligvarebutik ved årets Retailer of the Year-uddeling.

Lidl er igen Danmarks bedste dagligvarebutik.

For andet år i træk vinder Lidl titlen som Danmarks bedste dagligvarebutik ved uddelingen af årets Retailer of the Year, hvor de danske forbrugere afgør, hvem der er landets bedste retailere inden for en række kategorier.

Her vandt Lidl foran REMA 1000, der var nomineret til samme pris.

”Vi ønsker at tilbyde en enkelt indkøbsoplevelse til en superpris. Derfor bruger vi også rigtig mange ressourcer på løbende at udvikle Lidl i en mere bæredygtig og innovativ retning, som gør en positiv forskel for vores kunder, medarbejdere og samfundet. At danskerne kårer os som Danmarks bedste dagligvarebutik, er et stort og flot skulderklap, og jeg er stolt over vores dygtige og engagerede medarbejdere, som denne flotte priser uden tvivl kan tilskrives. Tusind tak til alle kunder og samarbejdspartnere, der har stemt på os,” siger Jens Stratmann, adm. direktør for Lidl Danmark.

Det er anden gang, Retailer of the Year-valget bliver afholdt i Danmark. Retailer of the Year er Europas største forbrugervalg, hvor forbrugere på baggrund af 10 forskellige aspekter afgør, hvem der er landets bedste retailer.

Lidl er igen Danmarks bedste dagligvarebutik.