ReQruiting lancerer danskudviklet rekrutteringssystem

Nu bliver det lettere at finde den helt rigtige medarbejder. Det nye ReQruiting rekrutteringssystem er en nem og brugervenlig løsning, hvor annoncering, rekrutteringssystem og HR-system er samlet ét sted. Det giver virksomheder nye muligheder for at rekruttere og administrere de bedste medarbejdere langt mere effektivt.

Lader virksomheder fokusere på kernekompetencer

Virksomheder bruger ofte en masse tid og energi på rekrutteringsprocesser. Jobannoncer skal slås op på forskellige platforme; ansøgere skal screenes og i nogle tilfælde testes; der skal sendes afslag ud og meget mere. Ikke alle virksomheder er gearet til at håndtere rekrutteringen effektivt. Processerne bliver let rodede og uorganiserede, og der opstår tvivl om, hvem der er ansvarlig for de forskellige dele af rekrutteringen.

Med et rekrutteringssystem kan virksomheder sætte rekrutteringsprocessen i system og få standardiserede eller skræddersyede løsninger alt efter størrelse og behov. Det giver overskuelighed og frigiver ressourcer. Dermed kan virksomhedens medarbejdere fokusere på deres kernekompetencer, mens de bedste nye kolleger ansættes. Rekrutteringssystemer henvender sig både til større og mindre virksomheder, og der er mange fordele at hente.

Rekrutteringssystemet hjælper virksomheden til hurtigt at identificere de bedst kvalificerede ansøgere, og samtidig holde overblikket over jobopslag, afslag og uopfordrede ansøgninger. De bedste kandidater kan let gemmes, så de kan komme i betragtning til fremtidige stillinger.

Samtidig er der mulighed for at tilføje hele virksomhedens HR-system, så alt vedrørende medarbejderne er samlet på ét sted. Det reducerer stress og øger arbejdsglæden, når der er klarhed over opgavefordeling og overblik over processens forløb. Det sikrer også større sammenhæng mellem rekruttering, opstart og fastholdelse af medarbejdere.

Hvem køber blomster til den nye medarbejder?

I ansættelses- og opstartsfasen med en ny medarbejder er der en masse papirarbejde og formalia at holde styr på. Ansættelseskontrakter skal skrives under; virksomhedens retningslinjer og eventuelle produktbeskrivelser skal formidles; og den nye medarbejder skal have alle de nødvendige nøgler og arbejdsudstyr udleveret. Også disse processer kan et rekrutteringssystem skabe overblik over. Dermed kan virksomheden sikre, at nye medarbejdere tages godt imod.

Opgaverne, der skal udføres i systemet, tilpasses hver enkelt virksomhed. Men uanset om der blot skal udleveres et sæt nøgler, eller om den nye medarbejder skal have både arbejdstøj, værktøj, telefon og firmabil, så holder rekrutteringssystemet styr på det hele.

Der kan også let oprettes tjeklister, så alle opgaver i forbindelse med opstarten bliver fordelt. Også hvem der køber blomster, og hvem der viser rundt den første dag. Så er alle nye medarbejdere sikret den bedst mulige opstart.

For mere info kontakt marketingkonsulent Jonas Holm
+45 31 10 13 79 | Jh@jonasholm.dk

Corona har givet mere tid til havearbejde24.1.2021 07:30:00 CETPressemeddelelse

Den nye coronavirus har budt på mange forandringer i ikke blot Danmark, men hele verden. Året 2020 har været fyldt med overraskelser, store forandringer og en ny virkelighed, man har skullet vænne sig til. Men på trods af de mange negative ting, som Covid-19 har bragt med sig, har virussen også været en mulighed for fordybelse og tid til at gentænke nogle ting i sit liv. Samtidig har corona givet mange mennesker tid til at genoptage gamle hobbyer eller opdage nye. Flere mennesker end nogensinde før har fundet trøst i naturen, og på den måde er det også blevet enormt populært at udføre havearbejde.

Danske boligejere ser frem mod et godt 202122.1.2021 12:00:00 CETPressemeddelelse

2020 har været et ganske specielt år i hele landet, og det har budt på nogle særlige udfordringer og muligheder for danske boligejere. Når boligen skal vedligeholdes eller forbedres, er det væsentligt at have de rigtige planer for arbejdsprojekterne, såvel som det rigtige værktøj, og danskerne er blevet bedre til at sørge for begge dele. Der har været mere tid til gør-det-selv-projekterne, og det betyder at almindelig vedligeholdelse også har fået lidt mere opmærksomhed fra boligejerne i det forgangne år. Den tendens tyder alt på også vil fortsætte i det nye år.

Nyt år, nyt badeværelse - sådan kommer du i gang med at renovere22.1.2021 09:29:42 CETPressemeddelelse

Pandemien satte gang i alverdens gør-det-selv projekter i 2020. Under nedlukningen i foråret, var alle byggemarkeder undernærmest konstant belejring fra diverse påhitsomme folk. Herudover blev der investeret i mange smarte ting til hjemmet som dæktryksmålere, møbler og meget andet. Pludselig havde alle den tid de havde manglet, til at få skruet lidt på amatruet på badeværelset. Når man først kommer i gang, er der masser af ting i et hus, som man kan gå og nusse om. Det ene afføder det andet, og snart er man fuldt beskæftiget. Her bliver badeværelset ofte overset, selvom det er et af de mest besøgte rum i et hus. Dit badeværelse er noget du bruger hver dag. Hvorfor ikke gøre noget ekstra ud af det. Det behagelige badeværelse Det første det er værd at lægge mærke til ved badeværelset er, om malingen på væggene skaller, krakelerer eller på anden måde buler ud. Gør den det er det muligvis fordi malingen er gammel, men allerhøjest sandsynligt fordi der ikke er brug vådrumsmaling, på et tids