Prisvindende ny PEUGEOT PARTNER Van introduceres med frapris på 99.990 kr. ekskl. moms

Den nye PEUGEOT PARTNER Van er netop blevet valgt til International Van of the Year 2019 på den internationale transportmesse i Hannover. Sammen med søsterbilerne fra Groupe PSA vandt den overbevisende med 127 point foran den nærmeste konkurrent Mercedes Sprinter, der fik 92 point. De danske Peugeot-forhandlere fejrer titlen ved allerede denne uge at åbne op for bestillinger af den nye PEUGEOT PARTNER Van.

Det er femte gang PEUGEOT vinder International Van of the Year, siden prisen blev skabt i 1992. Jarlath Sweeney, som er formand for IVOTY-juryen forklarer baggrunden for juryens valg: ”Det nye line-up hos Groupe PSA er en af de vigtigste udviklinger i det lille van-segment i flere år. Det fælles projekt bestående af PEUGEOT PARTNER Van, Citroën Berlingo Van, Opel Combo og Vauxhall Combo er fremtidssikret og udstyret med en lang række teknologiske features, som både hjælper føreren og sikrer økonomiske fordele til ejeren eller den flådeansvarlige”.

Eksempler på teknologiske features, som imponerede IVOTY-juryen er bl.a. Overload Indicator og Surround Rear Vision, der forhindrer blinde vinkler. Herudover blev de støjsvage og behagelige køreegenskaber fremhævet og ikke mindst muligheden for at få varebilen i to forskellige længder.

Det danske jurymedlem Carsten Teiner siger om vinderen: ”Man har virkelig formået at give de fire mærker forskellig DNA, hvilket er imponerende. Og man er lykkedes med at bevare forgængerens varerum og faktisk styrke det, så det kan laste mere vægt. Herudover kører de rigtigt godt.”

PEUGEOT PARTNER skiller sig ud ved at være den første varebil, der er udstyret med PEUGEOT i-Cockpit, som på én gang tilbyder et indbydende design og samtidig en intuitiv kørselsoplevelse for føreren.

Den nye PEUGEOT PARTNER Van på det danske marked

I netop samme uge, hvor PEUGEOT PARTNER Van kan fejre IVOTY-titlen, åbner de danske Peugeot-forhandlere op for, at man allerede nu kan ordre et begrænset udvalg af den nye varebil – og således løftes sløret for startprisen på den nye PARTNER Van: 99.990 kr. ekskl. moms for indstigningsmodellen PARTNER Zap med 1.5 BlueHDi 100 hk, mens leasingprisen ligger på en frapris på 1.245 kr. pr. måned ekskl. moms ved en førstegangsydelse på 9.995 kr. Perioden er 60.000 måneder og 15.000 km pr. år.

PARTNER Van vil sætte helt nye standarder for sikkerhedsudstyr i sin klasse, idet automatisk nødbremse, aktiv vejbaneassistent og 6 airbags vil være standard på udstyrsniveauerne Plus, Grip og Ultimate. Ultimate-versionerne er som navnet antyder spækket med udstyr, herunder Surround Rear Vision som standard.

Prisen som International Van of the Year 2019 er en vigtig blåstempling og en fantastisk start for den nye PEUGEOT PARTNER Van. Det er en anerkendelse af de mange kræfter, der er lagt i projektet, som spiller en vigtig rolle for Groupe PSAs ambitioner om at konsolidere sin position på det internationale varebilsmarked. Den er også af stor betydning for Peugeot på det danske marked, hvor ambitionerne for varebilssalget i 2019 er at nå samme markedsandel som salget af personbiler: 10 %.

Download
Den nye PEUGEOT PARTNER Van er netop valgt til International Van of The Year 2019. Pris i Danmark fra 99.990 kr.
Download

PEUGEOT skyder nytåret ind med Danmarkspremiere på den nye 208 den 4.- 5. januar27.12.2019 11:01:24 CETPressemeddelelse

Når Peugeot-forhandlerne åbner dørene til den traditionelle nytårskur i weekenden den 4. - 5. januar, er det ikke kun det nye år, der bliver fejret med champagne, men også en funklende ny Danmarkspremiere. Afløseren til bestselleren 208 står på spring og Peugeot-forhandlerne glæder sig til at vise den helt nye 208 frem. Den fås fra 147.990 kr. for en Active PureTech 75 hk.

Prisvindende PARTNER Van på toppen23.7.2019 09:00:00 CESTPressemeddelelse

Den nye PEUGEOT PARTNER Van, som er belønnet med både ”Van of the Year 2019” prisen og ”Årets Varebil 2019”, er kørt direkte ind på førstepladsen over de mest solgte varebiler i sin klasse. En markedsandel på 21,4 %* viser med al tydelighed, at kunderne også værdsætter de egenskaber, der sikrede PARTNER Van de to anerkendte priser: Moderne sikkerhedsudstyr, komfort, gode køreegenskaber og et potent design.

Ny PEUGEOT 2008: Endnu mere SUV – endnu mere high-tech19.6.2019 08:01:10 CESTPressemeddelelse

Den nye 2008 er en virkeliggørelse af PEUGEOTs spændende vision for fremtiden. Den er en ultramoderne fortolkning af en instinktiv køreoplevelse og alsidige SUV-karakteristika, der understreger, at teknologi og passion sagtens kan gå hånd i hånd. Den nye PEUGEOT 2008 er udstyret med den nyeste generation af PEUGEOT i-Cockpit 3D samt adskillige køreassistentsystemer, der er udviklet med baggrund i den bedste teknologiske know-how, som PEUGEOT har at tilbyde. Dette betyder desuden, at den nye 2008 fra start vil blive tilbudt med tre forskellige drivmidler: El, benzin eller diesel.