Pressemøde 4. juni kl. 9.15: Nyt flyselskab lanceres i Danmark og AAR

Følg pressemødet fredag den 4. juni kl. 9.15. Deltag via nedenstående link. Aarhus Airport præsenterer nyt flyselskab, som træder ind på det danske marked for første gang nogensinde og derved gør deres entre i international luftfart. Mød den kendte rigmand og eneejer af investeringsgruppen, som flyselskabet er en del af. Fra september flyver selskabet fra Aarhus til tre nye destinationer.

Følg mødet - klik her

Hør om flyselskabets entre i Danmark, valg af Aarhus Airport og om flyselskabets koncept, unikke miljøbevidste profil og fremtidige planer i Aarhus.
Dertil om potentialet for Aarhus som rejsemål, betydning af ruterne for danske virksomheder og Aarhus Airport’s ambitioner.

Der vil være oplæg fra følgende på pressemødet:

- NN, eneejer af et af Nordens større investeringsselskaber
- Nicolai Krøyer, administrerende direktør, Aarhus Airport
- Pia Lange Christensen, VisitAarhus
- Søren Hammer Westmark, konsul

Aarhus Airport har som ambition at forbinde Østjylland med populære storbyer og andre attraktive rejsemål. Med afgange til destinationer i hele Europa sigter lufthavnen mod at imødekomme forventningerne hos det jyske erhvervsliv såvel som hos fritidsrejsende i lufthavnens optageområde. I 2019 blev Aarhus Airport tildelt prisen ’Airport of the Year Award’ af European Regions Airline Association (ERA). Samme år rundede lufthavnen 500.000 passagerer. Aarhus Airport er ejet af Aarhus Kommune, privat investor Staus A/S, Syddjurs Kommune og Norddjurs Kommune. Det tager cirka 35 minutter at nå Aarhus Airport fra centrum af Aarhus.