VVS'23

Presseinvitation til VVS’23 – Oplev Danmarks største fagmesse for vvs-branchen

På onsdag går det løs. VVS'23 løber af stablen i Odense Congress Center, hvor flere end 180 udstillere står klar, når 8-9.000 fagfolk gæster matriklen. Årets messe byder på alt fra produktlanceringer og legatoverrækkelse til netværk og standup fra en kendt komiker.
Opbygningen er i gang!

I år er det 16. gang, at Danmarks største VVS-messe løber af stablen på Odense Congress Center, og selvom messen kan datere sig tilbage til 1980'erne, er der god grund til at kigge forbi.

Efter et år med energikrise er det tiltrængt for branchen at mødes og dykke ned i en masse nye vaner, trends og produkter.

Du er inviteret!

Hos VVS’23 vil vi gerne invitere dig til at være med. Vi giver frokosten og sørger for et pressekontor, hvor du kan arbejde.

Dørene åbner onsdag 24. maj kl. 8.30, og når klokken slår 11.00, står BWT eksempelvis klar til at produktlancere i Jyske Bank Arena.

Kl. 11.30 står det på VVS-messen helt nystiftede legat, der skal støtte fremtidens arbejdskraft ved at hylde et ungt talent, som gør det exceptionelt godt.

Bliver du hængende, kan du lige tage en velfortjent pause og få et godt grin i Jyske Bank Arena. Brødrene Dahl har nemlig sørget for underholdningen og inviteret en kendt, dansk komiker forbi.

Alt dette er bare udpluk – oplev alle udstillernes prægtige stande til VVS'23! Se oversigtskortet her.

Tilmeld dig

Ønsker du at deltage i VVS’23 som journalist eller fotograf, beder vi dig om at akkreditere dig på tlf. 9243 0482 eller e-mail beti@ose.dk.

Læs mere om VVS’23, se udstillerlisten og meget mere på www.vvs-messen.dk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til VVS’23 den 24.-26. maj.

Åbningstider

Onsdag: kl. 8.30-16.00

Torsdag: kl. 8.30-16.00

Fredag: kl. 8.30-15.00

Betina Jørgensen
Presseansvarlig
Odense Congress Center
Telefon: 9243 0482
E-mail: beti@ose.dk

Michael Helm
Projektleder
Odense Congress Center
Telefon: 20470924
E-mail: mh@occ.dk

Information om VVS'23

VVS'23
Ørbækvej 350
5220 Odense SØ

VVS’23 er Danmarks største fagmesse for vvs-branchen. Messen arrangeres i samarbejde mellem brancheorganisationen VELTEK og Odense Congress Center. Messen bliver afviklet hvert andet år og udgør et populært mødested for hele vvs-branchen.

VVS-messen tiltrækker fagfolk fra hele landet, der samles midt i Danmark på Odense Congress Center til tre dage med netværk og faglighed i højsædet. Her møder du de skarpeste faghjerner, oplever tidens trends og tendenser, hører om højaktuelle temaer og ser virksomhedernes innovative løsninger på helt tæt hold.