Presseinvitation: Stærke virksomheder giver stærke samfund – og omvendt

Danmark har brug for stærke virksomheder, og virksomheder har brug for et stærkt samfund. I Horsens, Hedensted, Odder og på Samsø har vi heldigvis begge dele. Den 15. maj 2019 stiller DI Horsens skarpt på muligheder og udfordringer for det lokale erhvervsliv ved dette års erhvervstræf.

Pressen er inviteret med til hele erhvervstræffet, hvor der vil være rig mulighed for at møde lokale succesvirksomheder og kommunale toppolitikere.

Derudover vil DI Horsens uddele Lærlingeprisen 2019 til en dygtig lærling eller elev fra en af områdets mange virksomheder, der har gjort en særlig indsats.

DI Horsens Erhvervstræf 2019

Onsdag den 15. maj kl. 16.00

VOLA Academy, Lunavej 2, 8700 Horsens

(indkørsel fra porten på Chr. Hansens vej og straks til venstre)

Cheføkonom Steen Bocian fra Dagbladet Børsen giver os et indblik i, hvordan den økonomiske og politiske udvikling påvirker virksomhederne i vores område, og DI’s kommunikationsdirektør, Marion Hannerup, sætter fokus på den positive rolle, virksomhederne spiller i samfundet – lokalt, i hele Danmark og globalt.

Områdets borgmestre skal debattere, hvordan vi skaber et endnu stærkere lokalt erhvervsliv, og vi skal høre, hvordan VELUX brander sig som en attraktiv arbejdsplads, samt hvordan Steel Products arbejder med at tiltrække de unge.

Se hele programmet her: www.danskindustri.dk/erhvervstraef/horsens

For yderligere oplysninger og tilmelding kontakt fagleder i DI, Annette Christensen, tlf.: 2829 8384, anch@di.dk.