Presseinvitation: Mød DI’s nye adm. direktør

Dansk Industri inviterer til pressemøde torsdag den 9. maj kl. 11.00, hvor DI’s formand Lars-Peter Søbye vil præsentere den nye adm. direktør for DI.

Pressemødet foregår:

Industriens Hus

H.C. Andersens Boulevard 18

Kl. 11.00

Kontakt: Vicedirektør & pressechef Per Geckler Møller, 29494434 og pgm@di.dk.

Presseinvitation: Hør de danske spidskandidater til Europa-Parlamentet give deres bud på EU’s grønne erhvervs- og vækstpolitik8.5.2019 10:33:49 CESTPresseinvitation

Valgkampen frem mod Europa-Parlamentsvalget er gået i gang. Ifølge meningsmålingerne står klima og miljø højt på danskernes dagsorden, når de den 26. maj skal beslutte, hvem der skal sætte den politiske kurs i Europa-Parlamentet. DI og CO-Industri inviterer til politisk debat med spidskandidaterne til Europa-Parlamentsvalget om de emner, der optager danskerne mest.

Fynske virksomheder sætter erhvervspolitik på dagsorden til Europa-Parlamentsvalget8.5.2019 10:28:51 CESTPressemeddelelse

Der er mindre end én måned til at danskerne skal bestemme, hvem der skal sætte den politiske kurs i Europa-Parlamentet de kommende fem år. For dansk erhvervsliv – og især fynsk erhvervsliv – er EU afgørende for vækst og beskæftigelse. Derfor har DI Fyn samlet seks spidskandidater til Europa-Parlamentet i en valgbus, der den 7. maj 2019 besøgte to stærke produktionsvirksomheder og en handelsskole på Fyn til debat om de emner, der optager danskerne mest.