Presseinvitation: Minister og partiledere taler til årsmøde

Pressen inviteres til at overvære, når erhvervsminister Brian Mikkelsen, Socialdemokratiets formand Mette Frederiksen og Dansk Folkepartis formand Kristian Thulesen Dahl taler til Landdistrikternes Fællesråds årsmøde.

Borgmestre, folketingsmedlemmer og organisationsrepræsentanter fra hele landet strømmer fredag den 16. marts 2018 til Spinderihallerne i Vejle for at deltage i Landdistrikternes Fællesråds årsmøde. Fokus bliver bl.a. på vækst og udvikling i hele Danmark, herunder flytning af statslige arbejdspladser, uddannelsesmuligheder, udligning og erhvervsvilkår.

Pressen inviteres til at overvære talerne:

11.30: Erhvervsminister Brian Mikkelsen

13.00: Socialdemokratiets formand Mette Frederiksen

13.30: Dansk Folkepartis formand Kristian Thulesen Dahl

Derudover er pressen velkommen til at deltage under formand Steffen Damsgaards beretning ca. 10.15.

Årsmødet afholdes i Spinderihallerne, Spinderigade 11, 7100 Vejle.

Tilmelding kan ske til pressemedarbejder Eva Østergaard på telefon 61 16 46 58 eller pr. mail på presse@landdistrikterne.dk.

Vi tæller 55 kommuner, der tilsammen repræsenterer over 2,8 millioner danskere. Medlemmerne er tillige en række landsdækkende organisationer og virksomheder samt et større antal landsbyer og landdistriktsråd.