PEUGEOT lancerer et unikt finansieringskoncept med tilbagekøbsgaranti

Peugeot Danmark har i samarbejde med FCA Capital udviklet et helt særligt finansieringskoncept. Det betyder, at Peugeot-forhandlerne som de første i Danmark kan tilbyde et låneprodukt, der giver kunderne mulighed for at returnere deres finansierede bil efter 24 mdr.

Ekstra tryghed for kunderne

Som ved en helt almindelig finansieringsaftale betaler kunden 20 % i udbetaling, men til forskel fra andre låneaftaler, kan kunden vælge at returnere bilen fra den er 24 mdr. til 72 mdr. – helt uden at skulle tænke på restgæld eller gensalgsværdien.

”Livet er omskifteligt og uforudsigeligt. Man går fra at være to i et parforhold til at være en familie på tre eller man flytter måske sammen med dine og mine børn i en ny familie. Uanset, hvilken familiekonstellation man befinder sig, kan behovene og kravene til en bil ændre sig, og netop dette har vi forsøgt at imødekomme med denne nye type finansiering, fortæller Joakim Læbo, direktør for Peugeot Danmark, og understreger: ”Det giver kunderne en ekstra tryghed at vide, at der er tilbagekøbsgaranti af bilen, hvis behovet for dette skulle opstå.”

Det nye finansieringsprodukt gælder hele paletten af Peugeot personbiler – uanset, om man vælger benzin-, diesel-, hybrid- eller elmodeller.

”Det med småt”

For at bevare sin returret skal man som kunde opfylde nogle væsentlige betingelser:

-        Alle service skal være foretaget hos en autoriseret forhandler

-        Maksimalt kilometerantal pr. år er 20.000 km

-        Der må ikke være skader på bilen udover slidtage efter almindeligt brug

-        Der må ikke have været restancer i løbetiden, dog accepteres første rykker.

Læs mere på peugeot.dk.

PEUGEOT 508 SW plug-in hybrid er kåret til Årets Firmabil 202116.10.2020 13:23:45 CESTPressemeddelelse

For første gang nogensinde har juryen bag kåringen af Årets Firmabil kåret en plug-in hybrid som vinder. PEUGEOT 508 SW Allure Pack Business plug-in hybrid vandt i en klasse, som traditionelt set har været domineret af dieselmodeller. Den kan køre 60 km på 100 % el, har en CO2-udledning på 31 g/km (WLTP standard) og en samlet systemydelse på hele 225 hk til en beskatningspris på 299.990 kr.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED - EN BANEBRYDENDE PERFORMANCE24.9.2020 14:20:21 CESTPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer sin mest potente serieproducerede model nogensinde: 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Med 360 hk og en CO2 emission på blot 46 g/km (WLTP) viser PEUGEOT SPORT ENGINEERED, hvad Neo-Performance er lig med i PEUGEOTs optik. ”Vi baner vejen for en ny æra, hvor kilowatt er ”det nye sort” og kan tage præstationerne både i form af hestekræfter og moment til et helt nyt niveau for PEUGEOTs serieproducerede modeller. Vi følger ikke en slagen vej, men er guidet af vores arv, vores passion og vores know-how. Vi er klar til at erobre nye territorier.”

Ny elektrisk varebil fra PEUGEOT: e-EXPERT15.7.2020 17:36:44 CESTPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer en ny 100 % elektrisk varebil i klassen af mellemstore varebiler: e-EXPERT. Den rummer alle de originale kvaliteter fra den prisbelønnede EXPERT, nu blot med nul emission. e-Expert tilbyder helt i tråd med PEUGEOTs elbilstrategi ”Power of Choice” en vifte af valgmuligheder:  Mulighed for at vælge mellem en rækkevidde på 230 eller 330 km  Tre længder  Mulighed for at trække 1.000 kg trailer  Lasteevne på op til 1.275 kg  Varerumsvolumen identisk med ICE-versionerne