Peugeot fejrer det nye år med nytårskur den 5.-6. januar

Peugeot-forhandlerne landet over lader traditionen tro champagnepropperne springe og byder i weekenden den 5. -6. januar kl. 10-17 på nytårslækkerier. Der vil ikke alene være lidt godt til ganen, men også gode tilbud på et udvalg af de mest populære modeller, som frister med udstyr og attraktive priser.

Peugeot 208: Danskernes foretrukne bil

Næsten 8.700 kunder* købte i 2018 en ny Peugeot 208 og det betyder, at den for tredje år i træk indtager førstepladsen den mest solgte personbil i Danmark.

Det fejres med nogle særlige kampagnemodeller, der har ét til fælles: Luksus er standard.

Peugeot 208 Signature+

BlueHDi 100 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, parkeringssensor bag, regn- og lyssensor, tågeforlygter, el-sammenklappelige sidespejle, sædevarme for, læderrat, mørktonede ruder bag.

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 35.000 kr.)

Peugeot 208 Allure+

PureTech 82 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 16” alufælge, krom rudelister, parkeringssensor bag, el-sammenklappelige sidespejle, regn- og lyssensor, læderrat

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 2008: En SUV-ERÆN bestseller

Et robust og samtidig elegant off-road look kombineret med en god brændstoføkonomi og behagelige køreegenskaber er definitionen på 2008 SUV. Og netop disse egenskaber har gjort den populære SUV til den mest solgte i sin klasse*.

I forbindelse med nytårskuren er der sat ekstra pynt på kransekagen, hvilket betyder, at top-udstyr som panoramaglastag, alufælge og automatisk klimaanlæg er standard på Allure+ udgaverne:

2008 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, tågeforlygter, mørktonede ruder bag, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, 16” alufælge, P-sensor bag, sædevarme for, regn- og lyssensor, el-sammenklappelige sidespejle.

Pris for udgave med PureTech 110 hk: 204.990 kr. (en besparelse på 45.000 kr.)

Pris for udgave med BlueHDi 100 hk: 199.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 308: Forførende familiebil

Nytåret skydes ind i galla, og derfor præsenterer Peugeot en særlig kampagnemodel af den elegante familiebil: Peugeot 308 Allure+. Med Allure+ udstyr sættes barren lige en tand højre, så der ud over det prisbelønnede interiør med Peugeot i-Cockpit og LED –lyssignatur er panoramaglastag, sportssæder foran, multifunktionslæderrat og meget mere som standard:

308 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, 3D navigation, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, sportssæder for, krom rudelister, multifunktionslæderrat, fartpilot/-begrænser, 9,7” touchskærm, aut. nødbremsesystem, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent.

Pris for 308 PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 224.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Pris for 308 SW PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 239.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Peugeot-forhandlerne glæder sig til at fejre det nye år med både nye og eksisterende kunder - og ikke mindst til at vise endnu flere attraktive tilbud, der skyder 2019 i gang med manér.

*Tal fra DBI pr. 21.12.2018

PEUGEOT 508 SW plug-in hybrid er kåret til Årets Firmabil 202116.10.2020 13:23:45 CESTPressemeddelelse

For første gang nogensinde har juryen bag kåringen af Årets Firmabil kåret en plug-in hybrid som vinder. PEUGEOT 508 SW Allure Pack Business plug-in hybrid vandt i en klasse, som traditionelt set har været domineret af dieselmodeller. Den kan køre 60 km på 100 % el, har en CO2-udledning på 31 g/km (WLTP standard) og en samlet systemydelse på hele 225 hk til en beskatningspris på 299.990 kr.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED - EN BANEBRYDENDE PERFORMANCE24.9.2020 14:20:21 CESTPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer sin mest potente serieproducerede model nogensinde: 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Med 360 hk og en CO2 emission på blot 46 g/km (WLTP) viser PEUGEOT SPORT ENGINEERED, hvad Neo-Performance er lig med i PEUGEOTs optik. ”Vi baner vejen for en ny æra, hvor kilowatt er ”det nye sort” og kan tage præstationerne både i form af hestekræfter og moment til et helt nyt niveau for PEUGEOTs serieproducerede modeller. Vi følger ikke en slagen vej, men er guidet af vores arv, vores passion og vores know-how. Vi er klar til at erobre nye territorier.”

Ny elektrisk varebil fra PEUGEOT: e-EXPERT15.7.2020 17:36:44 CESTPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer en ny 100 % elektrisk varebil i klassen af mellemstore varebiler: e-EXPERT. Den rummer alle de originale kvaliteter fra den prisbelønnede EXPERT, nu blot med nul emission. e-Expert tilbyder helt i tråd med PEUGEOTs elbilstrategi ”Power of Choice” en vifte af valgmuligheder:  Mulighed for at vælge mellem en rækkevidde på 230 eller 330 km  Tre længder  Mulighed for at trække 1.000 kg trailer  Lasteevne på op til 1.275 kg  Varerumsvolumen identisk med ICE-versionerne