Peugeot fejrer det nye år med nytårskur den 5.-6. januar

Peugeot-forhandlerne landet over lader traditionen tro champagnepropperne springe og byder i weekenden den 5. -6. januar kl. 10-17 på nytårslækkerier. Der vil ikke alene være lidt godt til ganen, men også gode tilbud på et udvalg af de mest populære modeller, som frister med udstyr og attraktive priser.

Peugeot 208: Danskernes foretrukne bil

Næsten 8.700 kunder* købte i 2018 en ny Peugeot 208 og det betyder, at den for tredje år i træk indtager førstepladsen den mest solgte personbil i Danmark.

Det fejres med nogle særlige kampagnemodeller, der har ét til fælles: Luksus er standard.

Peugeot 208 Signature+

BlueHDi 100 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, parkeringssensor bag, regn- og lyssensor, tågeforlygter, el-sammenklappelige sidespejle, sædevarme for, læderrat, mørktonede ruder bag.

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 35.000 kr.)

Peugeot 208 Allure+

PureTech 82 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 16” alufælge, krom rudelister, parkeringssensor bag, el-sammenklappelige sidespejle, regn- og lyssensor, læderrat

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 2008: En SUV-ERÆN bestseller

Et robust og samtidig elegant off-road look kombineret med en god brændstoføkonomi og behagelige køreegenskaber er definitionen på 2008 SUV. Og netop disse egenskaber har gjort den populære SUV til den mest solgte i sin klasse*.

I forbindelse med nytårskuren er der sat ekstra pynt på kransekagen, hvilket betyder, at top-udstyr som panoramaglastag, alufælge og automatisk klimaanlæg er standard på Allure+ udgaverne:

2008 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, tågeforlygter, mørktonede ruder bag, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, 16” alufælge, P-sensor bag, sædevarme for, regn- og lyssensor, el-sammenklappelige sidespejle.

Pris for udgave med PureTech 110 hk: 204.990 kr. (en besparelse på 45.000 kr.)

Pris for udgave med BlueHDi 100 hk: 199.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 308: Forførende familiebil

Nytåret skydes ind i galla, og derfor præsenterer Peugeot en særlig kampagnemodel af den elegante familiebil: Peugeot 308 Allure+. Med Allure+ udstyr sættes barren lige en tand højre, så der ud over det prisbelønnede interiør med Peugeot i-Cockpit og LED –lyssignatur er panoramaglastag, sportssæder foran, multifunktionslæderrat og meget mere som standard:

308 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, 3D navigation, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, sportssæder for, krom rudelister, multifunktionslæderrat, fartpilot/-begrænser, 9,7” touchskærm, aut. nødbremsesystem, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent.

Pris for 308 PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 224.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Pris for 308 SW PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 239.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Peugeot-forhandlerne glæder sig til at fejre det nye år med både nye og eksisterende kunder - og ikke mindst til at vise endnu flere attraktive tilbud, der skyder 2019 i gang med manér.

*Tal fra DBI pr. 21.12.2018

PEUGEOT 508 er nomineret til Årets Bil i Danmark 201912.10.2018 16:25:39Pressemeddelelse

Den danske Årets Bil kåring 2019 er i fuld gang. 26 danske motorjournalister har netop afsluttet første etape af udvælgelsen, der kulminerer den 23. januar, hvor den endelige vinder udråbes til den store finale. Den finder sted på Forstads Museet i Hvidovre, der med den spektakulære udstilling ”Årets Bil 1969-2019 - Familien Danmark på hjul” fejrer 50-året for kåringen af den første Årets Bil i Danmark.

Prisvindende ny PEUGEOT PARTNER Van introduceres med frapris på 99.990 kr. ekskl. moms20.9.2018 10:11:02Pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT PARTNER Van er netop blevet valgt til International Van of the Year 2019 på den internationale transportmesse i Hannover. Sammen med søsterbilerne fra Groupe PSA vandt den overbevisende med 127 point foran den nærmeste konkurrent Mercedes Sprinter, der fik 92 point. De danske Peugeot-forhandlere fejrer titlen ved allerede denne uge at åbne op for bestillinger af den nye PEUGEOT PARTNER Van.

PEUGEOT præsenterer en helt ny PARTNER til de professionelle26.6.2018 07:16:31Pressemeddelelse

PEUGEOT sætter høje standarder i den lille varebilsklasse med den nye PARTNER. Den viser ikke alene et nyt dynamisk design, som indvendigt fuldendes af PEUGEOT i-Cockpit, men er samtidig udstyret med komfort- og sikkerhedsfeatures, der er fuldt ud på højde med en moderne personbil. Herudover lanceres to innovative nyheder: Overload Indikator og Surround Rear Vision, som giver udsyn og forhindrer blinde vinkler. Den nye PEUGEOT PARTNER er kort sagt et komfortabelt mobilt kontor, der med sit praktiske varerum tilbyder et væld af anvendelsesmuligheder.