Peugeot fejrer det nye år med nytårskur den 5.-6. januar

Peugeot-forhandlerne landet over lader traditionen tro champagnepropperne springe og byder i weekenden den 5. -6. januar kl. 10-17 på nytårslækkerier. Der vil ikke alene være lidt godt til ganen, men også gode tilbud på et udvalg af de mest populære modeller, som frister med udstyr og attraktive priser.

Peugeot 208: Danskernes foretrukne bil

Næsten 8.700 kunder* købte i 2018 en ny Peugeot 208 og det betyder, at den for tredje år i træk indtager førstepladsen den mest solgte personbil i Danmark.

Det fejres med nogle særlige kampagnemodeller, der har ét til fælles: Luksus er standard.

Peugeot 208 Signature+

BlueHDi 100 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, parkeringssensor bag, regn- og lyssensor, tågeforlygter, el-sammenklappelige sidespejle, sædevarme for, læderrat, mørktonede ruder bag.

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 35.000 kr.)

Peugeot 208 Allure+

PureTech 82 hk

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, aut. klimaanlæg, 16” alufælge, krom rudelister, parkeringssensor bag, el-sammenklappelige sidespejle, regn- og lyssensor, læderrat

Pris 149.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 2008: En SUV-ERÆN bestseller

Et robust og samtidig elegant off-road look kombineret med en god brændstoføkonomi og behagelige køreegenskaber er definitionen på 2008 SUV. Og netop disse egenskaber har gjort den populære SUV til den mest solgte i sin klasse*.

I forbindelse med nytårskuren er der sat ekstra pynt på kransekagen, hvilket betyder, at top-udstyr som panoramaglastag, alufælge og automatisk klimaanlæg er standard på Allure+ udgaverne:

2008 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, bakkamera, Apple CarPlay, tågeforlygter, mørktonede ruder bag, aut. klimaanlæg, 7” touchskærm, 16” alufælge, P-sensor bag, sædevarme for, regn- og lyssensor, el-sammenklappelige sidespejle.

Pris for udgave med PureTech 110 hk: 204.990 kr. (en besparelse på 45.000 kr.)

Pris for udgave med BlueHDi 100 hk: 199.990 kr. (en besparelse på 40.000 kr.)

Peugeot 308: Forførende familiebil

Nytåret skydes ind i galla, og derfor præsenterer Peugeot en særlig kampagnemodel af den elegante familiebil: Peugeot 308 Allure+. Med Allure+ udstyr sættes barren lige en tand højre, så der ud over det prisbelønnede interiør med Peugeot i-Cockpit og LED –lyssignatur er panoramaglastag, sportssæder foran, multifunktionslæderrat og meget mere som standard:

308 Allure+

Udstyr:

Panoramaglastag, 3D navigation, Apple CarPlay, P-sensor for og bag, aut. klimaanlæg, sportssæder for, krom rudelister, multifunktionslæderrat, fartpilot/-begrænser, 9,7” touchskærm, aut. nødbremsesystem, vejbaneassistent, aut. fjernlysassistent.

Pris for 308 PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 224.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Pris for 308 SW PureTech 130 hk eller BlueHDi 130 hk: 239.990 kr. (en besparelse på op til 55.000 kr.)

Peugeot-forhandlerne glæder sig til at fejre det nye år med både nye og eksisterende kunder - og ikke mindst til at vise endnu flere attraktive tilbud, der skyder 2019 i gang med manér.

*Tal fra DBI pr. 21.12.2018

PEUGEOT skyder nytåret ind med Danmarkspremiere på den nye 208 den 4.- 5. januar27.12.2019 11:01:24 CETPressemeddelelse

Når Peugeot-forhandlerne åbner dørene til den traditionelle nytårskur i weekenden den 4. - 5. januar, er det ikke kun det nye år, der bliver fejret med champagne, men også en funklende ny Danmarkspremiere. Afløseren til bestselleren 208 står på spring og Peugeot-forhandlerne glæder sig til at vise den helt nye 208 frem. Den fås fra 147.990 kr. for en Active PureTech 75 hk.