OK med stor stand på Transport 2021

Når årets transportmesse i Herning sætter i gang om kort tid, er energiselskabet OK selvfølgelig også med og glæder sig til at møde både nye og eksisterende kunder.

Når Messecenter Herning slår dørene op den 16. – 18. september til Transport 2021, byder OK de besøgende velkommen på sin store stand – og hos OK glæder man sig til de mange gode snakke, man får i de mere uformelle omgivelser, som en messe giver.

”Vi er med for at præsentere vores løsninger til transport, men vi er ligeså meget med for at møde vores kunder efter en lang periode uden store aktiviteter. Vi har manglet den dialog, man har mulighed for at tage med kunder og andre gæster på en messe,” siger Henrik Dehn, markedschef for transportområdet i OK.

Bæredygtighed i transportbranchen
OK har to samlingspunkter på sin stand – dels den nationale transport, dels den internationale. Derudover er fremtidens drivmidler, energibesparelser og CO2-fortrængning relevante emner, som gæster på standen kan få sig en god snak med OK omkring.

”Vi mærker, at det er svært for flere i branchen at få det store overblik over mulighederne, når der skal tænkes i energibesparende tiltag samt få økonomien til at hænge sammen på området. Det vil vi gerne hjælpe dem med,” siger Henrik Dehn og fortsætter: ”Vi har eksempler på kunder, som i samarbejde med vores datterselskab EnergiData A/S har implementeret overvågning af energiforbruget. Det giver nemlig rigtig god mening at se på sit forbrug i sin bygningsmasse, hvor der kan være store energibesparelser at hente, som er nemme og billige at implementere.”

”Vi håber, at så mange som muligt lægger vejen forbi vores stand, hvor vi naturligvis stadig følger myndighedernes anbefalinger i forhold til Covid19,” siger Henrik Dehn.

• OK omfatter mere end 670 tankstationer, mere end 200 vaskehaller samt 76 Truck Diesel stationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK er landsdækkende leverandør af benzin, diesel, transportdiesel, fyringsolie, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.