Oddset forlænger samarbejdet med FC Midtjylland

Oddset og FC Midtjylland fortsætter et mangeårigt sponsorsamarbejde med ny aftale.

Når Superliga-sæsonen skydes i gang i den kommende weekend, bliver det fortsat med Danske Spils Oddset-logo som fast inventar til alle FC Midtjyllands hjemmekampe. Oddset og FC Midtjylland har nemlig indgået en nye og større sponsoraftale for den kommende sæson.

- Vi ser god eksponering i FC Midtjylland, da vi må forvente at ulvene fra heden også i den kommende sæson vil blande sig i den absolutte top i dansk fodbold, siger Niels Erik Folmann, adm. direktør i Danske Licens Spil.

FC Midtjyllands fans kan godt glæde sig til masser af ulve-relateret indhold hos Danske Spil.

- Vi vil med sponsoratet forsøge at skabe et unikt fanunivers til dem, der følger dansk fodbold og FC Midtjylland. Fansene kan godt glæde sig til at få fedt indhold som video og podcast om deres klub. Det er en ny måde for os at aktivere et sponsorat på, som vi glæder os meget til at præsentere, siger Niels Erik Folmann.

Oddset går ved årsskiftet dermed ind i sit ottende år som sponsor i FC Midtjylland, og samarbejdet vækker også tilfredshed på heden.

- Vi er utroligt glade for samarbejdet med Danske Spil, partnerskabet udvikler sig positivt fra år til år. I vores forrige aftale præsenterede vi Oddset Boxen, en unik skyboks for vores fans og nu ligger vi yderligere lag på aftalen, til glæde vores fans, med dokumentar og andet relevant content” udtaler Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland.

Søren Andersen, presse- og kommunikationschef i Danske Spil, 20152062

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!