Nyudnævnt områdedirektør i Middelfart Sparekasse fylder 60 år

60 år: Kim Bjørn Kristensen, Ferritslev, fylder fredag den 12. august 60 år.

Kim Bjørn Kristensen, Ferritslev, fylder fredag den 12. august 60 år. Foto: Middelfart Sparekasse

Kim Bjørn Kristensen, Ferritslev, har haft sin daglige gang i Middelfart Sparekasses hovedsæde i Middelfart siden 2015, hvor han blev ansat som IT-chef. 1. marts i år blev han imidlertid udnævnt til områdedirektør med ansvar for digitalisering og processer og fik dermed det ledelsesmæssige ansvar for flere stabsafdelinger, som allerede arbejdede tæt sammen. Herunder IT, Administrationsafdelingen, MS Telefonservice, MS Fælles Privat og MS Fælles Erhverv.

Kim Bjørn Kristensen er gift med Grete, som ligeledes arbejder i finanssektoren. Sammen har de Rasmus og Jonas på henholdsvis 27 og 24 år. Ud over sin knap så mundrette stillingsbetegnelse i Sparekassen bærer Kim Bjørn Kristensens også titel af farfar, nemlig til lille Frida, som heldigvis bor blot 15 minutter væk fra sine bedsteforældre.

Fritiden bruges således gerne sammen med familien - og så vidt muligt i campingvognen, som har ligget fast i Nyborg i snart 10 år. For Kim Bjørn Kristensen er campinglivet lig med total afslapning, og efter 10 år er han og fruen stadig ikke trætte af at gå ture i Nyborg og omegn.

Senest har de endda udvidet vognparken med et par el-cykler, så rækkevidden ud i området bliver længere.

Når pulsen i ny og næ skal helt op, bliver det dog uden hjælpemotor. Så snørrer Kim Bjørn Kristensen løbeskoene og løber en tur ud i det grønne.

50 år: Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.10.8.2022 16:21:22 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Mona Petersen Kirk arbejder til daglig som privatrådgiver i Middelfart Sparekasses afdeling i Kolding, hvor hun har haft sin daglige gang siden 2012. Mona Petersen Kirk bor sammen med sin mand Thomas i Rødekro. Sammen har de fire drenge på 14, 17, 17 og 19 år, som alle bor hjemme og læser på forskellige uddannelser. Familielivet fylder meget i hverdagen, men om sommeren spænder hele familien campingvognen på bilen og kører til Italien for at holde sommerferie under varmere himmelstrøg. Resten af året er det sommerhuset på vestkysten, som trækker, når der skal kobles af.

65 år: Hans Elkjær, Vejle, fylder lørdag den 6. august 65 år.22.7.2022 15:08:06 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Hans Elkjær har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Hedensted, hvor han arbejder som rådgiver inden for bolig, pension og investering for erhvervs- og privatkunder. Han begyndte i sparekassen i 2017. Hans Elkjær stammer oprindeligt fra Fyn, men flyttede til Vejle i 1978 for at arbejde i Aktivbanken (senere Sydbank). Her nåede han at arbejde i 39 år i en række forskellige funktioner. Herunder chef for bankens afdelinger i Viuf, Grindsted, Ansager, Egtved og Billund. I dag bor Hans Elkjær i Bølgen med sin hustru, Lene. Sammen har de datteren Sisse, som netop er flyttet til Aarhus for at studere. Hans Elkjær har desuden to voksne døtre mere og tre børnebørn. Ud over familien bruger Hans Elkjær gerne sin fritid på golfbanen eller som tilskuer til enten fodbold eller håndbold. Den ellers tidligere aktive sportsmand har efter en række knæskader erkendt, at bentøjet bedre kan holde til en tur på golfbanen frem for fodboldbanen. Hans Elkjær har i forbindelse med sin run