Jeudan A/S

Nyt showroom: Kunderne kan nu tegne og visualisere deres drømme hos Jeudan

Jeudan slår i dag dørene op til sit første showroom og dermed en helt ny retning i dialogen med kunderne. Med en central placering i Bredgade 45 vil Jeudan med det nye showroom lægge kvadratmeter til dialoger om alt fra plantegninger til flytteplaner, arkitektur til kulturarv og ikke mindst design, funktionalitet, ny teknologi og bæredygtige løsninger.
Jeudan åbner sit første showroom i Bredgade 45 i København K, hvor kunder kan få rådgivning om alt fra indretning af kontorlejemål til bæredygtige løsninger.

I Jeudans nye showroom kommer arkitekter, projektledere og salgschefer til at sætte kunderne i stævne. Her vil de blive inviteret inden for til en langsigtet dialog om, hvordan netop deres drømme kan blive til virkelighed i Jeudans lokaler. Et større fokus på bæredygtige løsninger kombineret med nye behov efter en lang periode med hjemmearbejde er blandt nogle af de faktorer, der ligger til grund for åbningen af det nye showroom.

”Vi kan endnu ikke se, at COVID-19 præger kundernes efterspørgsel på areal pr. medarbejder, men vi ved, at mange andre faktorer lige nu spiller ind på deres virkelighed. De ændrede arbejdsgange i flere virksomheder stiller krav til en anderledes udnyttelse af arealerne, og det øgede fokus på vores fælles klimaansvar stiller i højere grad krav til bæredygtig indretning. Vi vil gerne med det nye showroom vise, hvordan vi sammen med kunderne kan indrette fleksible kontorrum i en hverdag præget af teams-møder, hjemmearbejde mm., eller hvordan vi kan sikre en langt højere grad af bæredygtighed, når vi indretter på ny,” siger adm. direktør i Jeudan, Per W. Hallgren.

Udover at være et showroom, hvor materialer, overflader og den gode løsning kan opleves tæt på, vil showroomet være et sted, hvor Jeudans eksperter kan gå i dialog med kunderne om både indretning eller ombygning af nuværende lejemål, men også de lejemål, der udlejes under renovering.

"Vi glæder os over den høje efterspørgsel efter kontorlokaler, og vi oplever, at mange lokaler udlejes, før de når at blive istandsat. Det stiller store krav til kundernes forestillingsevner. Med det nye showroom kan vi invitere indenfor til en inspirerende dialog omkring deres fremtidige rammer og vise konkrete eksempler på, hvordan deres lejemål kan komme til at se ud. Vi vil gerne lytte, men også udfordre og inspirere vores kunder til nye og anderledes måder at indrette sig på. Med showroomet kan vi gøre det langt mere håndgribeligt for begge parter,” siger Per W. Hallgren.

Et bæredygtigt inspirationskatalog
Det nye showroom vil blandt andet byde på oplevelser af løsninger - fra aktuelle materialeprøver, kontor-, køkken- og badeværelsesløsninger, belysninger og overflader - i en 1:1-udstilling, hvor materialer kan ses og mærkes. Men også løsninger og rådgivning om, hvordan lejemålet kan indrettes bæredygtigt til fordel for fx indeklima, energiforbrug mm.

”I showroomet opfordrer vi kunderne til at invitere os indenfor i deres virksomheders virkelighed og drømme. Samtidigt byder vi dem indenfor i vores verden af historiske ejendomme, lejemål og muligheder. Vores fornemmeste opgave er at imødekomme, men også udfordre vores kunders ønsker. Sammen kan vi nå frem til det rette oplæg og realisere alt fra ombygning til indretning, fra bedre akustik til mere lys og flere farver. Samtidig kan vi inspirere til en mere bæredygtig indretning af lejemålet ved fx at vise de muligheder, der ligger i at bevare eksisterende gulve, skabe et nyt køkken på eksisterende moduler og i det hele taget inspirere til brug af alt fra intelligente løsninger til genbrugsmaterialer,” siger designdirektør i Jeudan, Anders Rønne-Skall, der står bag udviklingen af det nye showroom.

Det vil i det nye showroom være muligt for kommende og eksisterende Jeudan-kunder at komme ind til en gratis snak om ønsker og muligheder – og få en oplevelse af, hvordan de forskellige løsninger og indretningsmuligheder tager sig ud i virkeligheden.

Fakta
Det nye showroom åbner i Bredgade 45, København K den 23. september 2021 og er åbent efter aftale. Det er muligt at booke møde eller fremvisning på jeudan.dk.

Billeder

Download
Jeudans showroom ligger i Bredgade 45 og er åben efter aftale.
Download
Jeudans kunder kan i det nye showroom få rådgivning om alt fra indretning af kontorlejemål til bæredygtige løsninger.
Download
I en 1:1-udstilling kan materialer kan ses og mærkes. Fra aktuelle materialeprøver til kontor-, køkken- og badeværelsesløsninger, belysninger og overflader.
Download
Jeudans adm. direktør, Per W. Hallgren ser frem til en tættere dialog med kunderne.
Download
Designdirektør, Anders Rønne-Skall står bag udvikling og drift af det nye showroom sammen med Jeudans salgsafdeling.

Information om Jeudan A/S

Jeudan A/S
Bredgade 30

7010 6070https://www.jeudan.dk/

Om Jeudan
Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Virksomheden, der ejer mere end 200 ejendomme, som primrt er beliggende i København og på Frederiksberg, investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København og tilbyder et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser.

www.jeudan.dk

Følg pressemeddelelser fra Jeudan A/S

Flere pressemeddelelser fra Jeudan A/S

Jeudan forventer et historisk højt resultat for 2021 i niveauet DKK 3 mia.2.2.2022 07:45:09 CET | Pressemeddelelse

I dagens selskabsmeddelelse melder koncernen om et tilfredsstillende resultat af den primære drift (EBVAT) for 2021 indenfor de tidligere udmeldte forventninger. Efter Jeudans bestyrelse har gennemgået det foreløbigt opgjorte regnskab for 2021, der indeholder positive reguleringer af såvel ejendommenes værdi som de finansielle gældsforpligtelser, er forventningen et historisk højt resultat før skat i niveauet DKK 3 mia.