Ny Truck Diesel-station i Holbæk

Der er åbnet for hanerne, og de første transportkunder har allerede tanket på OK’s nye Truck Diesel-station i Holbæk.
Fotograf: Ole Hartmann Schmidt

Det er nu muligt at tanke Truck Diesel og AdBlue fra OK’s nye Truck Diesel-station på Rørvangsvej i Holbæk.

”Vi har gennem længere tid søgt efter en lokation ved Holbæk til en Truck Diesel-station, da flere af vores kunder har efterspurgt dette,” siger Henrik Bruun, kædechef for OK’s Truck Diesel-stationer og fortsætter: ”Vi er glade for at kunne opfylde det ønske samtidig med, at adressen ligger geografisk godt – tæt ved et trafikalt knudepunkt. Placeringen er vigtig, så vores kunder nemt kan køre til og fra stationen.”

AdBlue er en del af stationen
OK har bygget en topmoderne station i Holbæk, hvor der selvfølgelig også kan tankes AdBlue.

På grund af EU-miljøkravene til udstødningsgasser, der også kaldes NOx-partikler, har efterspørgslen på additivet AdBlue været stigende de seneste år. Derfor har OK også installeret standere på langt de fleste centralt placerede Truck Diesel-stationer.

Fotograf: Ole Hartmann Schmidt
Der kan også tankes AdBlue på den nye station i Holbæk
Henrik Bruun, kædechef i OK. Fotograf: Ole Hartmann Schmidt

• OK omfatter mere end 670 tankstationer, mere end 200 vaskehaller samt 80 Truck Diesel stationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK er landsdækkende leverandør af benzin, diesel, e-mobilitet, transportdiesel, fyringsolie, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.