Ny sekretariatschef skal sikre medlemsvækst

Rikke Lilienthal tiltræder som sekretariatschef i SMVdanmark d. 15. august.

SMVdanmark udvider medlemsbetjeningen med ansættelse af en sekretariatschef, der skal stå i spidsen for at fastholde høj tilfredshed blandt nuværende medlemmer og samtidig tiltrække nye medlemmer til SMV-familien. Den nye sekretariatschef bliver Rikke Lilienthal, der siden 2013 har været økonomisekretariatschef i Landbrug & Fødevarer. Rikke er uddannet økonom og har derudover en fortid i konsulentbranchen og embedsværket. Hun tiltræder stillingen d. 15. august.

Adm. direktør i SMVdanmark Jakob Brandt udtaler:

”Når vi har fået så mange nye medlemmer under coronakrisen understreger det behovet for en erhvervsorganisation, der kæmper de små og mellemstore virksomheders sag. Derfor opruster vi nu med ansættelsen af Rikke Lilienthal. Jeg er overbevist om, at Rikke er den helt rigtige person til stillingen – både på det menneskelige og faglige plan.”

Ansættelsen sker som led i en større omstrukturering af SMVdanmark. Udover ny sekretariatschef, starter David Elmer 1. august som ny kommunikationschef, og derudover ansættes også snart en ny medlemskonsulent i organisationen.