Ny salgsdirektør i Topdanmark vil sætte privatkunden i centrum

Ulf Bram Barritt forlader YouSee og bliver ny salgsdirektør i Topdanmarks Privat Division. Han skal være med til at sætte kunden i fokus i salgscentrene og øge det digitale salg.

Ulf Bram Barritt skal til Topdanmark.

Når fx lejlighedsejere, hundeejere eller lejere vælger forsikring hos Topdanmark, så sætter kunderådgiverne kundens behov i centrum. Det skal Topdanmarks nye salgsdirektør Ulf Bram Barritt, hentet ind fra YouSee/TDC være med til at fremme i endnu højere grad.

”Vi har haft et godt øje til Ulf Bram Barritt et stykke tid. Han har stor og afgørende erfaring med at drive en innovativ og stærk kommerciel agenda fra den finansielle sektor og ikke mindst telesektoren. Han er den rette mand til at fortsætte vores stærke fokus på at skabe stærke kundeoplevelser i vores salgscentre, hvor kundens behov er i centrum. Desuden oplever jeg, at vi i forsikringsbranchen kan lære meget fra telesektoren, hvor innovation og en god omstillingsevne er afgørende for en god forretning,” siger Carsten Elmose, divisionsdirektør for Privat i Topdanmark.

Stor erfaring

Ulf Bram Barritt bliver ansat som direktør for Topdanmarks salgscenter, der har lokationer i Ballerup, Odense og Herning.

Han kommer fra en stilling som direktør for Sales and Channel Management i YouSee, som er en del af TDC. Han har hos YouSee haft ansvaret for YouSee’s kommercielle strategi og go-to-market planer på både TV, Mobil og Bredbånd, ligesom han er ansvarlig for salget via eksterne partnere som El-Giganten og Coop Forsikring.

Ulf Bram Barritt har inden hans tid i TDC koncernen været 10 år i den finansielle sektor i Danske Bank koncernen.

”Jeg glæder mig til at blive en del af Topdanmark og være med til at styrke arbejdet mod at levere branchens bedste kundeoplevelser og sikre, at vi bevarer vores høje faglighed. Jeg håber, at jeg kan bruge nogle af mine erfaringer fra især telesektoren til at være med til at skabe nye og gode løsninger til vores kunder,” siger Ulf Bram Barritt.

Ulf Bram Barritt skal til Topdanmark.

PRESSETELEFON
Uden for normal åbningstid

Kommunikations- og pressepolitik:
Målet for Topdanmarks kommunikationspolitik er at udbrede kendskabet til - og vinde forståelse for - koncernens overordnede mål. Som udgangspunkt ønsker vi at være lettilgængelige, hurtige og effektive med information på forsikringsområdet.