Ny privatkundechef: Jeg møder altid mennesker med et åbent sind

Andelskassen i Svendborg har ansat Lars Riber-Bruun som privatkundechef. Han kommer med solid erfaring fra branchen og glæder sig til at opbygge langvarige relationer med sine kunder.

I rollen som privatkundechef får Lars Riber-Bruun både ansvar for personalet og afdelingens drift i tæt samarbejde med centerdirektør Jens Madsen. Som rådgiver har Lars stort fokus på at opbygge tillidsfulde, langvarige relationer med sine kunder.

”Jeg møder altid mennesker med et åbent sind, og jeg gør meget ud af at være nærværende og give noget af mig selv i mødet med kunderne. Det er vigtigt, vi har tillid til hinanden, og at kunderne tør fortælle om deres drømme og ønsker for livet. På den måde kan jeg give dem den bedst mulige økonomiske rådgivning og forhåbentlig bidrage til, at de kan opnå deres mål,” siger Lars.

Lars er barnefødt på Fyn, men flyttede sidenhen til Nordjylland. Efter en længere årrække som ansat i Forsvaret uddannede han sig til finansøkonom. Han har blandt andet været afdelingsdirektør i Grønlandsbankens afdeling i Ilulissat i Grønland i fire år. Han har også været leder i Jyske Banks privatafdeling i Frederikshavn og Skagen og arbejdet som privatkundechef i Spar Nord i nogle år.

Da muligheden så bød sig for at vende hjem til det sydfynske til en stilling i Rise Sparekasse, slog Lars til. Med skiftet til Andelskassen i Svendborg glæder Lars sig til at bidrage til videreudviklingen af filialen.

”Ledelsesrollen falder mig naturligt, og jeg brænder for at udvikle mennesker og videreudvikle på et godt arbejdsmiljø. Mine værdier falder godt i tråd med Andelskassens, og så glæder det mig, at Fonden bag Andelskasserne giver noget tilbage til de områder, hvor kunderne bor og er aktive. Jeg ser frem til at komme godt i gang med opgaverne og lære både kunder og kolleger at kende,” siger Lars.

Lars har sammen med sin hustru, Sanne, to voksne børn på 29 og 26 år. I fritiden holder Lars af at mødes med sit netværk i handelsstands- og turistforeninger, nyde den flotte sydfynske natur og læse en god bog.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.