Salling Group

Ny Netto nummer 200 er en realitet

Del
To butikker får æren af at slå dørene op som Netto nummer 200, der åbner med helt ny indretning og udtryk. Inden året er omme, forventer dagligvarekæden at være halvvejs med konverteringen af alle danske Netto’er.

Der går ikke en uge, hvor Netto ikke åbner eller genåbner en ny butik. I løbet af de sidste år har en lang række Netto’er ændret udtryk. Med et gennemgribende løft er indretningen og udtrykket taget til et nyt niveau i forhold til de ældre Netto’er, der hastigt bliver færre og færre.

For godt et år siden rundede Netto åbning nummer 100 med det nye butikskoncept efter to års arbejde med renoveringer, flytninger og byggerier. Men nu – blot et år efter milepælen med butik nummer 100 blev nået – er konvertering nummer 200 færdig.

Det markeres torsdag d. 8. juli, hvor to Netto’er får æren af at åbne som nummer 200 i rækken på henholdsvis Frederikssundsvej 261-267 i Brønshøj og Kongevejen 32 i Blovstrød – kl. 08.00 på begge adresser.

- Det er en stor dag, hver gang vi kan byde kunderne indenfor i en ny Netto, som er blevet gennemrenoveret og forbedret. På den måde kan vi give endnu flere danskere bedre indkøbsoplevelser. Åbning nummer 200 er et vigtigt step på vejen mod vores mål om, at alle danske Netto’er står færdige med det nye koncept i 2025, siger Braw Bakir, som er salgsdirektør i Netto.

Indretningen i de nye Netto’er gør det lettere for kunderne at finde rundt i butikkerne, mens det æstetiske udtryk er blevet løftet markant. Frugt- og grøntafdelingerne fylder eksempelvis mere af det samlede butiksareal, ligesom også sunde og lettilgængelige måltider, salater og juicer har fået sin egen sektion. Netop sundhed og let tilgængelighed er to vigtige områder for forbrugerne.

- Vi oplever heldigvis, at vores kunder er rigtig glade for vores butikker, og det sætter vi enorm stor pris på. Og sammen med et stærkt sortiment med kvalitetsvarer til discountpriser har vi skabt rammerne for en god indløbsoplevelse, siger Braw Bakir.

Af de i alt 524 danske Netto’er dagligvarekæden altså nu i mål med endnu en milepæl. Inden året er omme, er det ambitionen, at 239 skal være konverteret.

- Kunder over hele landet skal have mulighed for at handle i vores nye Netto’er. Derfor fortsætter vi ufortrødent. Og selvom vi har åbnet mange Netto’er i løbet af de sidste år, er det noget helt særligt, fordi det gør en forskel lokalt, når indkøbsmulighederne fornyes og forbedres, siger Braw Bakir.

 I alt åbner godt 73 butikker med Nettos nye koncept i 2021

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse

Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.

Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse

Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye