Fynske Bank

Ny HR- og marketingdirektør til Fynske Bank

Pr. 1. maj er Joan Keck Mortensen ansat i en nyoprettet stilling som HR- og marketingdirektør i Fynske Bank. Hun har igennem hele sin karriere beskæftiget sig med HR, kompetenceudvikling og kundeoplevelser, ligesom hun har erfaring fra bankverdenen.

Joan Keck Mortensen tiltræder en nyoprettet stilling i Fynske Bank som HR- og marketingdirektør.

Joan Keck Mortensen kommer fra en stilling som afdelingsdirektør for ledelsessekretariatet i Frøs Sparekasse, hvor hun havde det overordnede ansvar for HR, marketing og projektledelse. I løbet af hendes 6 år i Frøs Sparekasse har hun desuden været HR-chef, hvor hun var med til at opbygge en HR-funktion, som understøttede en forretning i vækst. Derudover var hun med til at opbygge en læringskultur med kompetenceudvikling, videndeling og feedback i fokus.

Hun har desuden været ansat i Danske Bank igennem en årrække og startede sin karriere i IT-branchen i Eterra A/S og Ementor.

Den nyoprettede stilling i Fynske Bank er et led i at forankre HR-området og forene det med marketingsafdelingen, hvorfor Joan Keck Mortensen kommer til at stå i spidsen for tre medarbejdere.

Privat bor 50-årige Joan Keck Mortensen med sin mand og to drenge i Rødding. Fritiden bruger den nye HR- og marketingdirektør på foreningsarbejde, deltagelse i skolebestyrelse og på at følge børnene til diverse fritidsaktiviteter.

Information om Fynske Bank

Fynske Bank