Ny erhvervskundechef i Andelskassen i Svendborg har stort lokalkendskab og indsigt i virksomhedsdrift

Bente Lassen Nørby er ny erhvervskundechef i Andelskassen i Svendborg. Her vil hun fokusere på at møde den enkelte kunde i øjenhøjde og gennem et stærkt finansielt samarbejde bidrage til at videreudvikle virksomheden.

Bente Lassen Nørby kommer senest fra en stilling som erhvervsrådgiver hos Rise Sparekasse og har tidligere arbejdet i blandt andet Jyske Bank og Nordea. Hun har mere end 30 års erfaring inden for bankverdenen på Fyn, primært med rådgivning af erhvervskunder.

”Som erhvervskundechef lægger jeg stor vægt på at møde kunden i øjenhøjde og have et indgående kendskab til virksomheden. Jeg synes, det er spændende, hvordan jeg som finansiel samarbejdspartner kan bidrage til en virksomheds forretningsplan og strategi, og det er interessant at besøge en virksomhed og følge, hvad de udvikler af aktiviteter og initiativer. Det er vigtigt for mig at have en åben og ærlig dialog for derigennem at skabe langvarige relationer til gavn for begge parter,” siger Bente.

Sammen med resten af teamet i Andelskassen i Svendborg vil Bente arbejde for at sætte banken endnu mere på landkortet i Svendborg og omegn.

”Jeg glæder mig over at være en del af holdet i Andelskassen i Svendborg og bidrage til bankens videre udvikling. Her er et godt samspil om den enkelte kunde, hvor vi hver især har vores specialer at spille ind med, som giver værdi for kunden,” siger Bente.

Bente bor i Svendborg med sin mand, der er selvstændig. De har sammen tre voksne piger og et barnebarn. I fritiden brænder Bente for gymnastik og er engageret i bestyrelsesarbejde i Svendborg Gymnastikforening, hvor hun også er aktiv gymnast. Hun får energi af at være i bevægelse og hopper derfor også gerne på sin mountainbike og landevejscykel eller i vandet som vinterbader.

”Det er vigtigt for mig både i min fritid, men også på arbejde at kunne gøre en forskel og bidrage til at sætte nogle aktiviteter og initiativer i gang. Jeg er en person, der bliver motiveret ved at være sammen med andre, og jeg elsker fællesskaber. Her snakker man og lærer nye mennesker at kende, og det giver mig energi, ” fortæller Bente.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.