Ny eesy-direktør vil fortsætte væksten
Lars Blach er pr. 1. december ny direktør for Nuuday-virksomheden eesy. Han kommer fra Telia, hvor han har været kommercielt ansvarlig for deres consumer-forretning og bringer omfattende digitale kompetencer ind i stillingen fra fem års vækstrejse med EasyPark i starten af karrieren.
Lars Blach overtager tøjlerne fra Anders Kjær-Jensen, der i august blev annonceret som ny direktør for B2B-virksomheden Relatel - som også er en del af Nuuday - og nu kan koncentrere sig fuldt ud om den nye opgave. Han har ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands herunder Relatel og eesy, den helt rette profil til jobbet:
”Jeg er utrolig glad for at byde Lars Blach velkommen til eesy. Med hans erfaring fra telebranchen forstår han fuldt ud dynamikkerne i et kompetitivt dansk telemarked, og med hans baggrund fra EasyPark, der har skabt stærke digitale kunderejser, kan han bidrage til at realisere de høje ambitioner, vi har for eesys digitale kundeoplevelse. Samtidig passer hans ledelsestilgang og ungdommelige sind godt til eesys uformelle kultur, hvor det handler om at være tæt på kunderne og deres behov,” udtaler Jens Grønlund.
Fuld fart på endnu mere digitalisering
Størstedelen af alle salg i eesy bliver gennemført fuldt ud digitalt, og nye digitale initiativer er i støbeskeen til næste år, som skal forbedre kundeoplevelsen yderligere, hvilket Lars Blach glæder sig til at være med til at realisere.
”Jeg skal bygge videre på det stærke fundament, der er lagt de sidste to år og bidrage til at booste den succes, Anders Kjær-Jensen og hans team allerede har skabt. Her ser jeg særligt frem til at kunne løfte sløret for flere af de tiltag, vi vil søsætte til næste år, som alle vil bidrage til at gøre det så enkelt og nemt at være kunde hos eesy som overhovedet muligt,” uddyber Lars Blach.
Skal fortsætte med at vækste
På kun lidt over to år er eesy skaleret til at have en stærk kundebase, og ifølge Lars Blach er der mange flere danskere, der skal have den gode eesy-mobiloplevelse, der bl.a. resulterer i en Trustpilot-score på 4.7. Ambitionen er, at kundevæksten skal fortsætte i en stejl opadgående kurve.
”Vi vil være det foretrukne valg til de danskere, der bare gerne vil have et simkort med tale og data uden alt muligt overflødigt fyld, og vi er sat i verden for at vækste kunder. Jeg ser frem til sammen med teamet at fortsætte med at tage markedsandele og kæmpe om kunderne i et mobilmarked med intens konkurrence,” slutter Lars Blach.
Om eesy
Eesy er Nuudays digitale lavprismobilselskab, der gør det nemt, enkelt og ligetil at have et mobilabonnement på Danmarks bedste mobilnetværk. Ingen ekstra tilvalg. Ingen binding. Ingen gebyrer. Bare mobil. Det er eesy.
Om Lars Blach
Lars Blach er 32 år gammel og uddannet fra CBS. Han har seneste været kommercielt ansvarlig for Telias consumer-forretning og før det var han Group Marketing Manager i EasyPark Group. Privat er Lars forlovet og har en lille datter.
For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk
Billeder
Information om Nuuday
Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.
Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.
Godt nyt til eesy kunder: Nu kommer eSIM til smartwatch22.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som det første mobilselskab i lavprissegmentet lancerer eesy nu eSIM til smartwatch for nye og eksisterende kunder. Med eSIM vil telefonnummer og data virke fuldstændig ens på både telefon og smartwatch. Dermed kan man være online, modtage opkald og sende beskeder også når telefonen ikke er med på farten.
Nu kan 23.000 husstande på Sydfyn få fiberinternet fra Hiper20.11.2023 10:33:07 CET | Pressemeddelelse
Den 20. november vil der åbnes op for køb af fiberprodukter fra Hiper for ca. 23.000 husstande og erhvervsadresser i og omkring Svendborg kommune samt på Langeland.
Q3: Nuuday leverede innovative produktlanceringer og stor stigning i cash flow8.11.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Tredje kvartal af 2023 bød på banebrydende produktlanceringer fra YouSee. Den positive udvikling i underliggende simpelt cash flow (SCF) fortsatte i Q3, hvor SCF steg med +30% i forhold til samme periode året før. For året til dato er der vækst i de centrale finansielle nøgleparametre.
Mobilselskabet eesy lancerer eSim: Kom online på bare 2 minutter30.10.2023 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med lancering af det digitale e-simkort til mobiltelefonen kan nye kunder slippe for alt bøvlet, der er forbundet med et fysisk simkort, lyder det fra eesy, der betegner eSim som et vigtigt element for at være digital frontrunner på det danske mobilmarked.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum