Ny eesy-direktør vil fortsætte væksten

Del
Eesy henter ny direktør fra Telia. Den digitale teleprofil Lars Blach skal fra 1. december stå i spidsen for Nuudays digitale lavprismobilselskab, og ambitionen er klar: Kundevæksten skal fortsætte i et lavprismarked med intens konkurrence om kunderne.
Lars Blach er ny direktør i eesy pr. 1. december. Han kommer senest fra en stilling som kommerciel ansvarlig for Telias consumer-forretning.
Lars Blach er ny direktør i eesy pr. 1. december. Han kommer senest fra en stilling som kommerciel ansvarlig for Telias consumer-forretning.

Lars Blach er pr. 1. december ny direktør for Nuuday-virksomheden eesy. Han kommer fra Telia, hvor han har været kommercielt ansvarlig for deres consumer-forretning og bringer omfattende digitale kompetencer ind i stillingen fra fem års vækstrejse med EasyPark i starten af karrieren.

Lars Blach overtager tøjlerne fra Anders Kjær-Jensen, der i august blev annonceret som ny direktør for B2B-virksomheden Relatel - som også er en del af Nuuday - og nu kan koncentrere sig fuldt ud om den nye opgave. Han har ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands herunder Relatel og eesy, den helt rette profil til jobbet:

”Jeg er utrolig glad for at byde Lars Blach velkommen til eesy. Med hans erfaring fra telebranchen forstår han fuldt ud dynamikkerne i et kompetitivt dansk telemarked, og med hans baggrund fra EasyPark, der har skabt stærke digitale kunderejser, kan han bidrage til at realisere de høje ambitioner, vi har for eesys digitale kundeoplevelse. Samtidig passer hans ledelsestilgang og ungdommelige sind godt til eesys uformelle kultur, hvor det handler om at være tæt på kunderne og deres behov,” udtaler Jens Grønlund.

Fuld fart på endnu mere digitalisering
Størstedelen af alle salg i eesy bliver gennemført fuldt ud digitalt, og nye digitale initiativer er i støbeskeen til næste år, som skal forbedre kundeoplevelsen yderligere, hvilket Lars Blach glæder sig til at være med til at realisere.

”Jeg skal bygge videre på det stærke fundament, der er lagt de sidste to år og bidrage til at booste den succes, Anders Kjær-Jensen og hans team allerede har skabt. Her ser jeg særligt frem til at kunne løfte sløret for flere af de tiltag, vi vil søsætte til næste år, som alle vil bidrage til at gøre det så enkelt og nemt at være kunde hos eesy som overhovedet muligt,” uddyber Lars Blach.

Skal fortsætte med at vækste
På kun lidt over to år er eesy skaleret til at have en stærk kundebase, og ifølge Lars Blach er der mange flere danskere, der skal have den gode eesy-mobiloplevelse, der bl.a. resulterer i en Trustpilot-score på 4.7. Ambitionen er, at kundevæksten skal fortsætte i en stejl opadgående kurve.

”Vi vil være det foretrukne valg til de danskere, der bare gerne vil have et simkort med tale og data uden alt muligt overflødigt fyld, og vi er sat i verden for at vækste kunder. Jeg ser frem til sammen med teamet at fortsætte med at tage markedsandele og kæmpe om kunderne i et mobilmarked med intens konkurrence,” slutter Lars Blach.

Om eesy
Eesy er Nuudays digitale lavprismobilselskab, der gør det nemt, enkelt og ligetil at have et mobilabonnement på Danmarks bedste mobilnetværk. Ingen ekstra tilvalg. Ingen binding. Ingen gebyrer. Bare mobil. Det er eesy.

Om Lars Blach
Lars Blach er 32 år gammel og uddannet fra CBS. Han har seneste været kommercielt ansvarlig for Telias consumer-forretning og før det var han Group Marketing Manager i EasyPark Group. Privat er Lars forlovet og har en lille datter.

For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk

Billeder

Lars Blach er ny direktør i eesy pr. 1. december. Han kommer senest fra en stilling som kommerciel ansvarlig for Telias consumer-forretning.
Lars Blach er ny direktør i eesy pr. 1. december. Han kommer senest fra en stilling som kommerciel ansvarlig for Telias consumer-forretning.
Download

Information om Nuuday

Nuuday
Teglholmsgade 1
2450 København

https://nuuday.dk/

Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.

Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday henter ny Chief Strategy & Transformation Officer22.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har ansat Thomas Sørensen som ny Chief Strategy & Transformation Officer, der skal lede udviklingen og eksekveringen af selskabets strategi og Nuudays virksomhedstransformation. Thomas Sørensen kommer fra en stilling som Head of Commercial Strategy & Planning hos du TELECOM i Dubai, De Forenede Arabiske Emirater, og har 20 års erfaring fra en række stillinger som leder af strategi og transformation hos internationale teleselskaber, strategisk rådgivning af telekommunikationskunder hos Bain & Company og Kearney, samt en baggrund inden for finans. “Vi er meget glade for at byde Thomas Sørensen velkommen til Nuuday. Han har dyb ekspertise inden for kommerciel strategi, data og digital transformation kombineret med bred erfaring fra både B2C og B2B i den internationale telekommunikationsbranche. Jeg er overbevist om, at han er den rette person til at lede udviklingen og eksekveringen af Nuudays strategi i den næste fase af vores transformation,” siger Christian Thrane, CEO for Nuuda

Nuuday skærper strategien og fokuserer forretningen med ny organisering26.8.2025 10:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday kickstarter næste fase af transformationen med en skærpet strategi og en ny organisering for at accelerere væksten med den nye IT-platform som fundament. Ambitionen er klar: At skabe et profitabelt Nuuday, der vækster ved at skabe langsigtet værdi og øget relevans for kunderne gennem en stærk portefølje af brands, der fremover vil være organiseret i en B2B- og B2C-division for at styrke vidensdeling, krydssælge smartere og vinde markedet gennem partnerskaber, innovation og forenklede arbejdsgange.

Nuuday henter ny erfaren kommunikationsdirektør18.8.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har ansat Tanja Frederiksen som ny kommunikationsdirektør med ansvar for corporate kommunikation, public affairs og ESG. Hun kommer med 15 års erfaring fra lignende stillinger blandt andet som global kommunikationsdirektør i Carlsberg og chef for Corporate Relations i Tryg A/S. Derudover har hun ti års politisk erfaring fra Christiansborg fra forskellige stillinger som rådgiver og journalist. ”Vi er meget glade for at få Tanja Frederiksen med ombord. Hun kommer med et stærkt mix af kommunikationserfaring, politisk tæft, strategisk ledelse og forretningsforståelse. Jeg er overbevist om, at hun er den helt rigtige til at stå i spidsen for Nuudays fremtidige positionering. Både i forhold til at styrke vores fortælling, vores relationer og vores samfundsansvar", siger Christian Thrane, CEO i Nuuday. ”Nuuday er en spændende tech-virksomhed i rivende udvikling, der gennem kendte brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper m.fl. spiller en central rolle i at forbinde mennesker og vi

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye