Ny eesy-direktør vil fortsætte væksten
Lars Blach er pr. 1. december ny direktør for Nuuday-virksomheden eesy. Han kommer fra Telia, hvor han har været kommercielt ansvarlig for deres consumer-forretning og bringer omfattende digitale kompetencer ind i stillingen fra fem års vækstrejse med EasyPark i starten af karrieren.
Lars Blach overtager tøjlerne fra Anders Kjær-Jensen, der i august blev annonceret som ny direktør for B2B-virksomheden Relatel - som også er en del af Nuuday - og nu kan koncentrere sig fuldt ud om den nye opgave. Han har ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands herunder Relatel og eesy, den helt rette profil til jobbet:
”Jeg er utrolig glad for at byde Lars Blach velkommen til eesy. Med hans erfaring fra telebranchen forstår han fuldt ud dynamikkerne i et kompetitivt dansk telemarked, og med hans baggrund fra EasyPark, der har skabt stærke digitale kunderejser, kan han bidrage til at realisere de høje ambitioner, vi har for eesys digitale kundeoplevelse. Samtidig passer hans ledelsestilgang og ungdommelige sind godt til eesys uformelle kultur, hvor det handler om at være tæt på kunderne og deres behov,” udtaler Jens Grønlund.
Fuld fart på endnu mere digitalisering
Størstedelen af alle salg i eesy bliver gennemført fuldt ud digitalt, og nye digitale initiativer er i støbeskeen til næste år, som skal forbedre kundeoplevelsen yderligere, hvilket Lars Blach glæder sig til at være med til at realisere.
”Jeg skal bygge videre på det stærke fundament, der er lagt de sidste to år og bidrage til at booste den succes, Anders Kjær-Jensen og hans team allerede har skabt. Her ser jeg særligt frem til at kunne løfte sløret for flere af de tiltag, vi vil søsætte til næste år, som alle vil bidrage til at gøre det så enkelt og nemt at være kunde hos eesy som overhovedet muligt,” uddyber Lars Blach.
Skal fortsætte med at vækste
På kun lidt over to år er eesy skaleret til at have en stærk kundebase, og ifølge Lars Blach er der mange flere danskere, der skal have den gode eesy-mobiloplevelse, der bl.a. resulterer i en Trustpilot-score på 4.7. Ambitionen er, at kundevæksten skal fortsætte i en stejl opadgående kurve.
”Vi vil være det foretrukne valg til de danskere, der bare gerne vil have et simkort med tale og data uden alt muligt overflødigt fyld, og vi er sat i verden for at vækste kunder. Jeg ser frem til sammen med teamet at fortsætte med at tage markedsandele og kæmpe om kunderne i et mobilmarked med intens konkurrence,” slutter Lars Blach.
Om eesy
Eesy er Nuudays digitale lavprismobilselskab, der gør det nemt, enkelt og ligetil at have et mobilabonnement på Danmarks bedste mobilnetværk. Ingen ekstra tilvalg. Ingen binding. Ingen gebyrer. Bare mobil. Det er eesy.
Om Lars Blach
Lars Blach er 32 år gammel og uddannet fra CBS. Han har seneste været kommercielt ansvarlig for Telias consumer-forretning og før det var han Group Marketing Manager i EasyPark Group. Privat er Lars forlovet og har en lille datter.
For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk
Billeder
Information om Nuuday
Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper, eesy og Blockbuster servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv, Netdesign og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.
Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Nuuday skyder 2023 i gang med vækst i underliggende EBITDA og kundetilgang inden for strategiske kerneområder, alt imens virksomhedstransformationen bevæger sig hastigt fremad12.5.2023 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday leverede på sin strategi om at stabilisere forretningen og vokse inden for mobiltjenester og højhastighedsbredbånd i Q1. Q4's positive EBITDA-trend fortsatte med en underliggende EBITDA-vækst på 3,7% YoY, alt imens Nuuday fortsætter rejsen mod at blive en strømlinet digital tjenesteudbyder, der nu for 8. år i træk opererer på Danmarks bedste mobilnet.
Ny aftale mellem Nuuday og RAH Fiber giver flere valgmuligheder til vestjyske fiberkunder9.5.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nyt samarbejde mellem RAH Fiber og Nuuday-selskaberne YouSee, TDC Erhverv og Hiper giver 28.000 vestjyske husstande og virksomheder adgang til internet, tv og erhvervsløsninger fra Danmarks største teleselskab.
Bedst i test: Nuudays kunder er for ottende år i træk koblet på Danmarks bedste mobilnet med landsdækkende 5G-dækning3.5.2023 09:18:05 CEST | Pressemeddelelse
Teknologisk Institut har igen i år målt mobilnetværksoplevelsen i Danmark, og for ottende år i træk bliver TDC NET’s mobilnet målt til at være bedre end konkurrenternes. Dermed kan Danmarks største teleudbyder Nuuday, som opererer på TDC NET’s netværk, levere landets bedste mobilnetværksoplevelse til kunderne gennem sine brands YouSee, Telmore, TDC Erhverv, Eesy og Relatel.
Ny aftale mellem Nuuday og SEF Fiber giver flere valgmuligheder til sydfynske fiberkunder24.4.2023 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nyt samarbejde mellem SEF Fiber og Nuuday-selskaberne Yousee, Hiper og TDC Erhverv giver 23.000 sydfynske og langelandske borgere og virksomheder adgang til internet, tv og erhvervsløsninger fra Danmarks største teleselskab.
Ny forbrugerundersøgelse: Hiper udbygger føringen som danskernes favoritinternet19.4.2023 14:24:10 CEST | Pressemeddelelse
Internetudbyderen Hiper udbygger igen sin førerposition, når det kommer til forholdet til de danske kunder. Det viser den seneste store forbrugerundersøgelse fra Loyalty Group, hvor Hiper kåres af forbrugerne som både den udbyder, der giver mest værdi for pengene, og den som flest vil anbefale. Derudover vinder Nuuday-virksomheden Hiper for første gang prisen som den mest kundevenlige internetudbyder – og det er ifølge Hipers direktør, Mads Hein, et klart udtryk for virksomhedens succesfulde strategi om at fokusere på fiberinternet.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum