Ny direktør for Communication & Branding skal styrke Nuudays position
Nuuday er ved at etablere sig som et selvstændigt selskab og i den forbindelse oprettes en ny enhed, Communication & Branding. Til at stå i spidsen for den tiltræder Stine Hove Marsling, der senest har været direktør for People, CSR & External Relations i Danske Spil A/S. Stine Hove Marsling bliver samtidig en del af Nuudays ledelse og får ansvaret for både intern og ekstern kommunikation, branding, Public Affairs og CSR.
”Nuuday er Danmarks største digitale udbyder af bredbånds-, kommunikations- og underholdningstjenester og består af ni førende brands, der leverer innovative digitale kundeoplevelser og løsninger til både privat- og erhvervskunder. Det er helt afgørende, at vi får samlet de kræfter, der skal fokusere på at udvikle og styrke Nuudays omdømme samt positionering i markedet i ét team. Med Stines erfaring fra både Danske Spil, Lundbeck og Christiansborg er hun den helt rette til at videreudvikle og styrke positioneringen af Nuuday og vores brands i markedet og hos vores interessenter,” siger Michael Moyell Juul, CEO i Nuuday.
Stine Hove Marsling har i Danske Spil haft ansvaret for branding, kommunikation, CSR og HR og har tidligere været med til at opbygge Lundbecks Public Affairs-arbejde i Danmark samt på EU og globalt niveau. Hun har desuden været særlig rådgiver for Sofie Carsten Nielsen (R), da hun var uddannelses- og forskningsminister.
”Jeg ser virkelig frem til at blive en del af Nuuday og sammen med resten af holdet sætte fokus på Nuudays væsentlige rolle i samfundet og vise de mere end seks millioner danske forbrugere og virksomheder, der er kunder hos Nuuday, de mange muligheder og oplevelser, vores produkter kan tilbyde dem,” siger Stine Hove Marsling.
Stine er 41 år og har en kandidatgrad i Statskundskab fra København Universitet samt en i Kommunikation og Virksomhedsstudier fra RUC udover en HD i Organisation og Ledelse fra CBS.
Samtidigt med Stine Hove Marsling tiltræder også Michael Gamst, der skal stå i spidsen for Group Branding i Nuuday. Michael Gamst kommer fra en stilling som SVP Brands & Marketing Development hos Nykredit og kender desuden både tele- og underholdningsbranchen fra sin tid i Telenor, Sonofon og Playstation.
”Michael er en erfaren CMO, der har skabt stærke resultater og stor synlighed i sine tidligere jobs. Han har stor forretningsforståelse, og hans erfaring med datadreven marketing og hans kundeorienterede tilgang vil helt sikkert styrke både Nuuday som virksomhed og samspillet mellem vores ni brands,” siger Michael Moyell Juul.
Michael Gamst er 45 år og har en uddannelse fra CBS.
Billeder
Information om Nuuday
Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.
Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.
Godt nyt til eesy kunder: Nu kommer eSIM til smartwatch22.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som det første mobilselskab i lavprissegmentet lancerer eesy nu eSIM til smartwatch for nye og eksisterende kunder. Med eSIM vil telefonnummer og data virke fuldstændig ens på både telefon og smartwatch. Dermed kan man være online, modtage opkald og sende beskeder også når telefonen ikke er med på farten.
Nu kan 23.000 husstande på Sydfyn få fiberinternet fra Hiper20.11.2023 10:33:07 CET | Pressemeddelelse
Den 20. november vil der åbnes op for køb af fiberprodukter fra Hiper for ca. 23.000 husstande og erhvervsadresser i og omkring Svendborg kommune samt på Langeland.
Q3: Nuuday leverede innovative produktlanceringer og stor stigning i cash flow8.11.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Tredje kvartal af 2023 bød på banebrydende produktlanceringer fra YouSee. Den positive udvikling i underliggende simpelt cash flow (SCF) fortsatte i Q3, hvor SCF steg med +30% i forhold til samme periode året før. For året til dato er der vækst i de centrale finansielle nøgleparametre.
Mobilselskabet eesy lancerer eSim: Kom online på bare 2 minutter30.10.2023 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med lancering af det digitale e-simkort til mobiltelefonen kan nye kunder slippe for alt bøvlet, der er forbundet med et fysisk simkort, lyder det fra eesy, der betegner eSim som et vigtigt element for at være digital frontrunner på det danske mobilmarked.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum