Ny direktør for Communication & Branding skal styrke Nuudays position

Del
Fra 1. august er Stine Hove Marsling ansat i en nyoprettet stilling som direktør for Communication & Branding i Nuuday. Samtidig tiltræder Michael Gamst som leder af Group Branding.
Stine Hove Marsling bliver direktør for Communication & Branding i Nuuday.
Stine Hove Marsling bliver direktør for Communication & Branding i Nuuday.

Nuuday er ved at etablere sig som et selvstændigt selskab og i den forbindelse oprettes en ny enhed, Communication & Branding. Til at stå i spidsen for den tiltræder Stine Hove Marsling, der senest har været direktør for People, CSR & External Relations i Danske Spil A/S. Stine Hove Marsling bliver samtidig en del af Nuudays ledelse og får ansvaret for både intern og ekstern kommunikation, branding, Public Affairs og CSR.

”Nuuday er Danmarks største digitale udbyder af bredbånds-, kommunikations- og underholdningstjenester og består af ni førende brands, der leverer innovative digitale kundeoplevelser og løsninger til både privat- og erhvervskunder. Det er helt afgørende, at vi får samlet de kræfter, der skal fokusere på at udvikle og styrke Nuudays omdømme samt positionering i markedet i ét team. Med Stines erfaring fra både Danske Spil, Lundbeck og Christiansborg er hun den helt rette til at videreudvikle og styrke positioneringen af Nuuday og vores brands i markedet og hos vores interessenter,” siger Michael Moyell Juul, CEO i Nuuday.

Stine Hove Marsling har i Danske Spil haft ansvaret for branding, kommunikation, CSR og HR og har tidligere været med til at opbygge Lundbecks Public Affairs-arbejde i Danmark samt på EU og globalt niveau. Hun har desuden været særlig rådgiver for Sofie Carsten Nielsen (R), da hun var uddannelses- og forskningsminister.

”Jeg ser virkelig frem til at blive en del af Nuuday og sammen med resten af holdet sætte fokus på Nuudays væsentlige rolle i samfundet og vise de mere end seks millioner danske forbrugere og virksomheder, der er kunder hos Nuuday, de mange muligheder og oplevelser, vores produkter kan tilbyde dem,” siger Stine Hove Marsling.

Stine er 41 år og har en kandidatgrad i Statskundskab fra København Universitet samt en i Kommunikation og Virksomhedsstudier fra RUC udover en HD i Organisation og Ledelse fra CBS.

Samtidigt med Stine Hove Marsling tiltræder også Michael Gamst, der skal stå i spidsen for Group Branding i Nuuday. Michael Gamst kommer fra en stilling som SVP Brands & Marketing Development hos Nykredit og kender desuden både tele- og underholdningsbranchen fra sin tid i Telenor, Sonofon og Playstation.

”Michael er en erfaren CMO, der har skabt stærke resultater og stor synlighed i sine tidligere jobs. Han har stor forretningsforståelse, og hans erfaring med datadreven marketing og hans kundeorienterede tilgang vil helt sikkert styrke både Nuuday som virksomhed og samspillet mellem vores ni brands,” siger Michael Moyell Juul.

Michael Gamst er 45 år og har en uddannelse fra CBS.

Billeder

Stine Hove Marsling bliver direktør for Communication & Branding i Nuuday.
Stine Hove Marsling bliver direktør for Communication & Branding i Nuuday.
Download
Michael Gamst skal stå i spidsen for Group Branding i Nuuday.
Michael Gamst skal stå i spidsen for Group Branding i Nuuday.
Download

Information om Nuuday

Nuuday
Teglholmsgade 1
0900 København C

https://nuuday.dk/

Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.

Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday skærper strategien og fokuserer forretningen med ny organisering26.8.2025 10:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday kickstarter næste fase af transformationen med en skærpet strategi og en ny organisering for at accelerere væksten med den nye IT-platform som fundament. Ambitionen er klar: At skabe et profitabelt Nuuday, der vækster ved at skabe langsigtet værdi og øget relevans for kunderne gennem en stærk portefølje af brands, der fremover vil være organiseret i en B2B- og B2C-division for at styrke vidensdeling, krydssælge smartere og vinde markedet gennem partnerskaber, innovation og forenklede arbejdsgange.

Nuuday henter ny erfaren kommunikationsdirektør18.8.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har ansat Tanja Frederiksen som ny kommunikationsdirektør med ansvar for corporate kommunikation, public affairs og ESG. Hun kommer med 15 års erfaring fra lignende stillinger blandt andet som global kommunikationsdirektør i Carlsberg og chef for Corporate Relations i Tryg A/S. Derudover har hun ti års politisk erfaring fra Christiansborg fra forskellige stillinger som rådgiver og journalist. ”Vi er meget glade for at få Tanja Frederiksen med ombord. Hun kommer med et stærkt mix af kommunikationserfaring, politisk tæft, strategisk ledelse og forretningsforståelse. Jeg er overbevist om, at hun er den helt rigtige til at stå i spidsen for Nuudays fremtidige positionering. Både i forhold til at styrke vores fortælling, vores relationer og vores samfundsansvar", siger Christian Thrane, CEO i Nuuday. ”Nuuday er en spændende tech-virksomhed i rivende udvikling, der gennem kendte brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper m.fl. spiller en central rolle i at forbinde mennesker og vi

Toneangivende brancheindex slår fast: Hiper er den internetudbyder som flest vil anbefale og giver mest værdi for pengene30.4.2025 09:33:00 CEST | Pressemeddelelse

For 6. år i træk vinder Hiper Loyalty Group prisen, som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Samtidig er den førende fiberleverandør i år det selskab, flest vil anbefale. Direktør Lars Blach er på vegne af Hiper-teamet stolt af anerkendelsen, og vil med ambitionen om at genvinde priser mange år endnu, gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye