Ny analyse af Columbus' regnskab for Q1 2022

Analysehuset Aktieinfo har netop publiceret den seneste analyse af Columbus’ regnskab for Q1 2022

Analysen konkluderer bl.a. at "Columbus er langt fremme i processen mod at blive en ren rådgivningsvirksomhed. Frasalg gør selskabet mere fokuseret, men samtidig skal der investeres i flere ansatte og nye forretningsmuligheder. Det er opløftende, at man i Q1 har kunne fakturere 62 % af konsulenternes tidsforbrug, hvilket er en fremgang fra 59 % i Q4 2021".

Analysen kan findes her: https://ir.columbusglobal.com/static-files/17aa0d52-23cf-4494-88a6-a38269410040

Columbus is a global IT services and consulting company specialized in digital transformation. Our more than 1,550+ digital explorers collaborate with our customers in the manufacturing, retail & distribution, and food & process industries.

We advise, implement and manage business critical solutions within Strategy & Change, Customer Experience, Digital Commerce, Data & Analytics, Application Management and Cloud ERP. Headquartered in Denmark, we have offices and partners worldwide - delivering locally on a global scale.