Ny analyse af Columbus' regnskab for Q1 2022

Analysehuset Aktieinfo har netop publiceret den seneste analyse af Columbus’ regnskab for Q1 2022

Analysen konkluderer bl.a. at "Columbus er langt fremme i processen mod at blive en ren rådgivningsvirksomhed. Frasalg gør selskabet mere fokuseret, men samtidig skal der investeres i flere ansatte og nye forretningsmuligheder. Det er opløftende, at man i Q1 har kunne fakturere 62 % af konsulenternes tidsforbrug, hvilket er en fremgang fra 59 % i Q4 2021".

Analysen kan findes her: https://ir.columbusglobal.com/static-files/17aa0d52-23cf-4494-88a6-a38269410040

Columbus is a global IT services and consulting company specialized in digital transformation. Our more than 1,550+ digital explorers collaborate with our customers in the manufacturing, retail & distribution, and food & process industries.

We advise, implement and manage business critical solutions within Strategy & Change, Customer Experience, Digital Commerce, Data & Analytics, Application Management and Cloud ERP. Headquartered in Denmark, we have offices and partners worldwide - delivering locally on a global scale.

New analysis of Columbus' financial results for 2021 published by Aktieinfo7.4.2022 14:43:58 CEST | Pressemeddelelse

The stock analyst company Aktieinfo has just published the latest analysis of Columbus' financial statements for 2021. The analysis concludes, among other things, that "We describe the financial results for 2021 as approved. It has been an eventful year with a new management, divestment, large investments, implementation of the new customer-centric strategy with digital advisory and at the same time implementation of a new global ERP platform – initiatives to increase revenue and earnings in the future". The analysis can be found here (in Danish only): https://ir.columbusglobal.com/static-files/8402129f-acde-4748-b71e-424f983894c4

Ny analyse af Columbus’ årsregnskab fra Aktieinfo7.4.2022 13:53:24 CEST | Pressemeddelelse

Analysehuset Aktieinfo har netop publiceret den seneste analyse af Columbus’ regnskab for 2021. Analysen konkluderer bl.a. at ”Regnskabet for 2021 betegner vi som godkendt. Det har været et begivenhedsrigt år med en ny ledelse, frasalg, store investeringer, implementering den nye kundecentriske strategi med digital rådgivning og samtidig udvikling af en ny global ERP platform – tiltag der skal øge omsætning og indtjening fremadrettet”. Analysen kan findes her: https://ir.columbusglobal.com/static-files/8402129f-acde-4748-b71e-424f983894c4