NuudayNuuday

Nuuday lancerer nyt mobilselskab

Nuuday præsenterer i dag eesy - en helt enkel mobilløsning til en knivskarp pris.

Eesy gør det så enkelt som overhovedet muligt at være mobilkunde, siger direktør for Nuudays digitale brands, Jens Grønlund (forrest). I baggrunden direktør for eesy, Anders Kjær Jensen.

Eesy er for dem, der bare har brug for et simpelt mobilabonnement til en skarp pris med fri tale og mulighed for at skrue op for datamængden efter behov. Ingen binding, ingen gebyrer og ingen tillægsydelser - bare mobil. Eesy tilbyder et abonnement med fri tale og 15 GB data i Danmark + 10 GB i EU til 99 kr. Har man brug for mere data, kan man for 20 kr. fordoble datamængden.

”Vi har glædet os meget til at sende eesy på markedet. En enkel mobilløsning på et stærkt 4G netværk med dækning i hele Danmark til en konkurrencedygtig pris. Med eesy imødekommer vi dermed den kundegruppe, der foretrækker en ligetil mobilløsning uden tillægsprodukter, men samtidig gerne vil være sikre på at have et hurtigt og stabilt netværk,” siger Michael Moyell Juul, CEO i Nuuday.

Eesy er et fuldt digitalt teleselskab, der matcher forbrugernes digitale hverdag, hvor mange ønsker at betjene sig selv online. Med lanceringen af eesy fuldender Nuuday, der bl.a. også står bag YouSee og Telmore, udbuddet af mobilløsninger med tre forskellige brands, der dækker de forskellige behov og ønsker til mobiltelefoni, som danskerne efterspørger. Dermed står Nuuday med ca. 2 mio. private mobilkunder som landets største teleselskab endnu stærkere på det konkurrenceprægede danske mobilmarked.

Eesy er udviklet i Nuuday, og det har fra første tanke været målet at skabe et brand, der gør det så let at være kunde som overhovedet muligt.

”Vores tilgang har været enkelhed fra allerførste dag. Det skal være enkelt og nemt for kunden, som samtidigt kan nyde godt af de fordele, der er ved at være en del af en større koncern med lang erfaring og viden om mobilmarkedet,” siger Jens Grønlund, direktør for Nuudays digitale brands.

I spidsen for eesy står Anders Kjær-Jensen, der er hentet internt i Nuuday, hvor han har været i otte år og dermed har et indgående kendskab til det danske mobilmarked.

Læs mere om det nye mobilselskab på www.eesy.dk.

For yderligere information:

Nuuday, Anders Brandtoft tlf. 2939 6541

Nuuday leverer innovative digitale services inden for telefoni, bredbånd og tv til private og virksomheder samt bl.a. cloud-baserede samarbejds- og kommunikationsløsninger til erhvervsmarkedet. Nuuday består af en række brands, som udfylder forskellige behov hos privat- og erhvervskunder. YouSee, Telmore, Hiper og Blockbuster servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv, Netdesign, Relatel og Secu. Nuuday beskæftiger omkring 4.500 medarbejdere på tværs af Danmark og har mere end 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.