Nu kan den danske gyser, Breeder, streames på Blockbuster

Fredag den 13. november har den nye danske gyser, Breeder, eksklusiv streamingpremiere hos Blockbuster.

Breeder havde biografpremiere den 31. oktober og kan allerede fredag den 13. november både købes og lejes hos Blockbuster. Breeder er bl.a. blevet kaldt en film, der ’insisterer på at bore sig vej ind i din underbevidsthed’ af DR og en film, ’der skriver sig ind i den aktuelle debat om misbrug af kvinder og gør det med en signatur i blod, bræk, sæd og snot’ i Politiken.

Om Breeder
Den danske gyserfilm Breeder handler om den unge kvinde Mia, der finder ud af, at et helsekostfirma er involveret i en omfattende kidnapning af kvinder. I jagten på afsløringen af sandheden bliver Mia selv indfanget i dystre, underjordiske faciliteter, og bekendte skikkelser får Mia til at indse, at det hele er langt mere komplekst, end hun troede. Den nervepirrende gyser-thriller har Sara Hjort Ditlevsen i hovedrollen som Mia og er instrueret af Jens Dahl, der tidligere bl.a. har skrevet Pusher i samarbejde med Nicolas Winding Refn og instrueret filmen 3 Ting.

Se mere på blockbuster.dk

Blockbuster er Danmarks største online filmtjeneste med over 10.000 titler, som du kan leje eller købe og streame, som det passer dig. Blockbuster tilbyder både de nyeste film, som de første efter biograferne, samt de nyeste tv-serier.  Vores mission er at give dig det absolut bedste indhold og lade det være op til dig, hvor og hvornår du vil se det. Blockbuster udvidede i 2017 til Sverige, Norge og Finland. Se det store udvalg af film og serier på blockbuster.dk.

Blockbuster live-streamer Robert Prisen og inviterer alle danskere med til årets største filmfest23.1.2020 12:09:36 CETPressemeddelelse

Robert Prisen 2020 løber af stablen søndag den 26. januar og hylder traditionen tro de bedste præstationer inden for dansk film og tv. Og igen i år kan danske filmelskere være med til festen fra sofaen, når Blockbuster livestreamer hele showet. Sidste år så flere end 100.000 danskere med, og alle kan samtidig afgive deres stemme til ‘Blockbuster Publikumsprisen’.