Salling Group

Nu åbner Carl's Jr. i Viborg: Få gratis burgere i et år

Del
Torsdag den 12. oktober åbner Carl's Jr. nummer 12 i Danmark i Bilka Viborg, og de første 50 gæster i køen, som køber en menu, får en gratis burger hver uge i et helt år

Det er den tredje åbning på blot en måned. Efter en forrygende modtagelse i både Rødovre og Sønderborg tidligere på efteråret er Carl's Jr. nu klar til at åbne sin 12. burgerrestaurant i Danmark. Det sker torsdag den 12. oktober kl. 11.00 i Bilka Viborg.

- Det bliver super godt. Vi glæder os rigtig meget til at åbne en helt ny burgerrestaurant i Bilka Viborg, hvor gæsterne blandt andet kan se frem til at få serveret flammegrillede burgere og sprøde Chicken Tenders, siger restaurantchef, Saher Bato.

Gratis burger i et helt år

Den nye burgerrestaurant har plads til godt 140 gæster og ligger i forbindelse med Bilka Viborg, hvilket gør det nemt for de mange handlende at kombinere indkøbsturen med en spisepause. Desuden har Carl's Jr. også drive thrue, hvis man hellere vil tage maden med hjem.

For at skabe ekstra hype omkring burgerrestaurantens åbning, udlodder Carl's Jr. kuponhæfter til de første 50 gæster i køen, som på åbningsdagen køber en menu. Kuponhæfterne kan bruges til at indløse én gratis burger om ugen i et helt år.

- Da vi åbnede Carl's Jr. i Bilka Tilst stod gæsterne i kø i mere end 17 timer for at være blandt de første. Det taler vist sit tydeligt sprog for, hvor populært hele eventen omkring åbningen og de gratis burgere plejer at være, siger Saher Bato, der har været med i Carl's Jr. siden restauranten i Tilst åbnede sidste sommer.

Tredje restaurantåbning på en måned

Over hele verden har Carl's Jr. udviklet sig til at være et ultimativt mål for burgerentusiaster, og noget tyder på, at danskerne også har taget USA's femtestørste burgerkæde til sig. På blot en måned har Carl's Jr. nemlig åbnet tre restauranter rundt om i landet, og ifølge Michael, Head of Franchise i Dansk Supermarked Group, der har rettighederne til at drive Carl's Jr., er der plads til endnu flere.

- Hele konceptet omkring Carl's Jr. passer enormt godt ind i den burgertrend, vi ser i Danmark lige nu. Kunderne efterspørger kvalitet og et højt niveau af service, som i den grad er kendetegnene for Carl's Jr., og som også er det, der gør, at vores gæster kommer igen og igen. Vi har en ambition om at fortsætte væksten over den kommende år, og Carl's Jr. i Viborg bliver med garanti derfor ikke den sidste restaurantåbning, siger Michael Hald.

Flammegrillede burgere og fri refill på sodavand

Carl's Jr. er især kendt for velsmagende burgere fremstillet af 100% oksekød, hvor bøffen grilles over åben ild for at bevare saft og smag, de sprøde Chicken Tenders, som fremstilles af hele stykker kyllingebryst, der håndpaneres og tilberedes friske i restauranten, og milkshakes, som er lavet af rigtig vaniljeis.

I Carl's Jr. er serviceniveauet højt, og restauranten adskiller sig på flere måder fra sine konkurrenter, fx ved at maden først færdiglaves i det øjeblik, gæsten bestiller, og menuen efterfølgende bliver serveret ved bordet, ligesom gæsterne må tage al den sodavand, de kan drikke.




Kontaktinformation

Group Communication, Dansk Supermarked Group, telefon: 8778 5002, e-mail: press@dsg.dk

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse

Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.

Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse

Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye