Nordjyde vinder 6 millioner kroner i Lotto

Millionregnen fortsætter hos Danske Spil, og lørdag aften blev hele tre danskere millionærer.

Efter en vanvittig fredag aften hos Danske Spil, hvor en dansker vandt over 69 millioner, skulle man tro, at der var vundet nok danske millioner for en weekend. Alligevel ramte en heldig Lotto  spiller fra Thisted de syv magiske tal i aftenens Lotto trækning. Den heldige vinder købte sin kupon hos SuperBrugsen i Thisted og den viste sig at være alle pengene værd. En af rækkerne udløste nemlig 1. præmien på intet mindre end 6.336.906 kr.

Men vi nøjes naturligvis ikke kun med at sende millioner afsted til Nordjylland. For som altid, blev der også trukket lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker. Begge vindere af denne uges Millionærgaranti, hvor man kan vinde en million kroner, selv med 0 rigtige, har både fået fyldt tanken og lommerne op. De to vinderkuponer blev nemlig begge købt på tankstationer. Den ene vinder købte sin heldige kupon hos Circle K Vigerslevvej i Valby, mens den anden købte sin hos OK Plus Fårvang i Silkeborg.

Det er anden gang i år, at Silkeborg og København i samme uge sikrer sig en milliongevinst i Millionærgarantien. Det skete nemlig også for to uger siden, hvor vinderkuponerne ligeledes blev købt hos to af vores forhandlere i netop de to kommuner.

2021 tegner i det hele taget til at blive en heldigt år for alle de danske lotterispillere. I løbet af de første seks uger har vi nemlig udklækket intet mindre end 20 nye millionærer.

Danske Spil ønsker alle vinderne et stort tillykke.

Vindertal:

2, 13, 18, 23, 25, 34, 35

Tillægstal:

Vandt 40.000 kr i 40 måneder: Jeg måtte op om natten og tjekke, at det ikke var en drøm25.2.2021 08:26:19 CETPressemeddelelse

En mand i 80’erne fra Aabenraa Kommune fik sig noget af en overraskelse i sidste uge, da han skrabede Quick-loddet Guldbarren. -Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde købt loddet og kunne mærke det i baglommen, da jeg forleden skulle ud ad døren. Så jeg lagde det fra mig på skrivebordet. Da jeg kom hjem tænkte, jeg, at jeg da hellere måtte få skrabet det, selvom det egentlig var blevet lidt sent, og jeg var træt efter en lang dag, fortæller han til Danske Spil. Manden, der er pensionist, vågnede dog brat op, da han så, at han havde tre ens felter med 40.000 kr., som man får udbetalt over 40 måneder. I alt en gevinst på 1.600.000 skattefri kroner. -Altså jeg fik et chok jo, men troede ikke helt på, hvad jeg så. Jeg er jo lidt oppe i alderen, så det kniber med synet, siger han med et grin. Den heldige vinder gik i seng, men kunne slet ikke finde ro. -Jeg stod op igen kl. 03.00, for lige at gå ind og se, om loddet stadig lå der. Jeg var sikker på, at det var noget, jeg havde drømt, ly