Nordisk Ministerråd deltager på Political Festival of Europe

De mange events på Festivalen er præget af de deltagende organisationer, virksomheder og institutioner fra hele Europa. I lyset af dette, er Political Festival of Europe glad for at kunne annoncere deltagelsen af Nordisk Ministerråd. Nordisk Ministerråd arrangerer to debatter, der sætter fokus på krigen i Ukraine. Det kan du opleve på Europascenen torsdag d. 25. august kl. 12 og kl. 2.

"Nordisk Ministerråd vil med vores arrangementer sætte fokus på, hvor vigtigt det er, at Norden og de baltiske lande arbejder for en tryg Østersøregion og forsvarer de demokratiske værdier, der er under pres i vores hjørne af verden," siger Stefan Eriksson, Direktør ved Nordisk Ministerråd, Letlands kontor.

“Political Festival of Europe glæder sig over at Nordisk Ministerråd deltager. Det er dejligt at engagerede institutioner, virksomheder og organisationer skabe deres egne debatter på Festivalen. Det er nemlig vigtigt, vi kan tale om presserende emner på en international platform som Political Festival of Europe, hvor både europæiske borgere og profilerede politikere kan mødes i uformelle omgivelser,” fremhæver Jan Bertelsen, CEO for Political Festival of Europe.

Mikael Carboni KelkSeniorrådgiver/KommunikationNordisk Ministerråd & Nordisk Råd

Tlf:+45 60 39 42 57